donderdag 6 oktober 2011

Review #10: Herbal Essences Hair Mask ‘Beautiful Ends’


Dit haarmasker hebben jullie in mijn shoplog van Londen al voor bij zien gaan. Ik had dringend een nieuwe nodig, dus zocht ik bij Superdrug naar een ander haarmasker. Het werd deze van Herbal Essences. Werkt hij nu goed ?

                       

De verpakking is een felrood doosje met draaideksel. Weer niet zo hygiënisch om met je handen erin te moeten gaan, maar wat doe je eraan ?       7,5/10

De geur is hemels ! Het masker ruikt zeer fruitig wat me onmiddellijk doet wegdromen naar zomer. Een pluspuntje, wat mij betreft !            8,5/10

De substantie is een roze jelly. Heel glibberig is ‘ie wel maar voor de rest is er zeker niets op aan te merken.               8/10

De werking heeft toch ook zo z'n voordelen. Nadat je het masker hebt afgespoeld, voelt je haar smooth aan. Eenmaal droog, ziet je haar er gezonder uit, is het zacht en ook je haarpuntjes lijken gezonder. A new way to go !            9/10

Besluit:             8,5/10
Een heerlijke geur en op het eerste zicht een goed masker voor je haar. Wat wil je nog meer?! Hij is zeker het kopen waard als je op zoek bent naar een nieuw, verzorgend masker.

Herbal Essences is te koop bij Kruidvat.

Hebben jullie ‘em al geprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten