donderdag 24 november 2011

Catrice Infinite Matt Foundation

Een goede foundation vinden, is zeer moeilijk, zeker omdat er zoveel op de beautymarkt te vinden is. Ik heb het zelf zeer lastig omdat ik een gemengde huid heb. Ik wil het liefst dat mijn foundation de hele dag blijft zitten zonder dat ik na een paar uur al begin te glanzen op mijn kin of voorhoofd. Ik heb al veel foundations uitgeprobeerd, maar niets hielp. Tot ik deze tegen het lijf liep …

                       
Het is echt een geschenk uit de hemel. Hij belooft om 18 uur goed te blijven zitten en dat doet ‘ie dus inderdaad ! Je brengt ‘em ’s morgens aan en na een hele dag (en dan mag je toch tellen op een 11- tal uurtjes dat ik dagelijks weg ben) zit hij nog steeds goed ! Geen glansje te bespeuren, en dat heb ik nodig ! (Echt, ik heb nauwelijks tijd om mijn make-up bij te werken gedurende de dag dus dan is zo’n foundation super handig).

Hij laat je huid ademen, je voelt niet eens dat je foundation draagt wat op zich een zeer goed pluspunt is. Zo’n zwaar ‘foundationgevoel’, daar heb ik een hekel aan ! Hij blendt goed in met je eigen huidskleur en geeft een medium dekking. Heb je iets meer dekking nodig, kan je het natuurlijk opbouwen met meerdere laagjes.


Al bij al heb ik mijn conclusie al klaar: het is een zeer goede foundation die echt mijn glansdagen verhelpt !

Catrice Infinite Matt Foundation kan je vinden bij Kruidvat voor ongeveer € 4,99.

Heb jij ‘em al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten