zaterdag 17 december 2011

De 7 schoonheden van de vrouw

Iedereen heeft wel eens over de ultieme '7 schoonheden van een vrouw' gehoord. Maar wat is het nu precies en hoeveel bezit jij er ? Dat kom je vandaag allemaal te weten !


De 7 schoonheden zijn uiterlijke kenmerken in het gezicht, die worden beschouwd als 'perfectie'. Natuurlijk kan je zonder deze 'schoonheden' ook mooi zijn, hoor !

1. Blond haar/bruine ogen - bruin haar/blauwe ogen
Deze combinaties zijn hard to find maar heb je ze, dan heb je een immens mooie uitstraling waarop je fier mag zijn !

2. Lange & gekrulde wimpers
Wat wou ik dat ik deze 'schoonheid' had ! Lange wimpers zijn niet aan mij besteed en gekrulde al helemaal niet. Gelukkige bestaat er zoiets als een wimperkrultang.

3. Moedervlekje links/rechts boven je lip
Een moedervlekje boven je lip ... doet me denken aan Marilyn Monroe, een prachtige vrouw. Daarom ook dat dit 1 van de 7 schoonheden is!


4. Spleetje tussen de tanden
Misschien niet iets waar je meteen aan denkt, maar toch ... het is volgens de perfectie aantrekkelijk.

5. Kuiltjes in kin/wangen
Niets is schattiger als je kuiltjes in je wangen of op je kin hebt wanneer je lacht. Hierdoor wordt je innerlijke schoonheid beklemtoont.

6. Sproetjes
Sproetjes vind ik echt supermooi ! Het geeft je iets unieks. Sommige vrouwen zijn er niet dol op, maar geloof mij ... er is nu een reden om er trots op te zijn !


7. Amandelvormige ogen
Dit zijn ogen die aan de zijkant wat groter zijn (à la Angeline Jolie). Deze zouden een verleidelijke oogopslag geven (en dat kan wel eens kloppen ...)

Voor mij telt alleen 3 en 5. Niet slecht, huh ? Ben er best fier op !

Hoeveel 'schoonheden' bezit jij ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. heei leuke blog en ook leuke plaatjes ik zal er bij zetten welke ik ook heb.

    2.
    3.
    4. (maar die telt eigenlijk niet wat die komt door mijn beugel )
    en 7.

    dus alleen 2. 3. en 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje ! =D Wauw, dan heb je er alleszins meer dan mij :)

    BeantwoordenVerwijderen