dinsdag 3 januari 2012

Review # 14 : Biocura Make-up Remover Pads Pomegranate


Ik heb al redelijk wat van Biocura getest (lees: Hydraterende Crème en make-up reinigingsdoekjes, die ik allebei goed vond) dus ik was wel benieuwd naar dit product hier. De make-up remover pads beloven snel en grondig je oogmake-up te verwijderen. Maar was dat ook zo ?


De verpakking is een rond doosje met een dekseltje. De inhoud is vacuüm afgesloten zodat er niets van lucht aankan totdat je het geopend hebt.    8,5/10
De geur is heel aangenaam. Elke pad ruikt clean& fresh. Ik had nog nooit de geur van granaatappel geroken maar als dit de geur ervan is … zalig !  9/10

De substantie is een pad, gedrenkt in de vloeistof. Niet echt ideaal als je het doosje voor een tijdje laat openstaan, de pads drogen namelijk dan snel uit.  7,5/10


De werking is echt geweldig ! Hij belooft snel en grondig je oogmake-up te verwijderen ? Dat doet ‘ie ook ! Met 3 veegjes is zowel je oogschaduw als je eyeliner en mascara verdwenen. Mijn ogen pikten ook niet na gebruiken en je huid rondom voelt zalig zacht aan. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht.   9/10


Besluit : 9/10
Helemaal geen slecht product en voor de prijs moet je het helemaal niet laten. Voor ongeveer €3 zijn deze pads van jou! Biocura Make-up Remover Pads en anders Biocura producten kan je vinden bij Aldi.

Hebben jullie ze al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten