dinsdag 28 februari 2012

Catrice Wet & Dry Eyeshadows

Wie me volgt op Twitter, weet dat ik al een aantal keer naar Kruidvat ging om de rekken van Catrice te inspecteren op nieuwe goodies, en dan vooral voor de nieuwe Wet & Dry oogschaduws. Na ongeveer 4 Kruidvaten afgelopen te hebben, gaf ik het op. Maar na een paar dagen begon het weer te kriebelen en omdat ik toch een springuur had, ging ik even de stad in om nog maar eens een Kruidvat binnen te lopen. Wat had ik geluk ! Ik zag mijn schatten liggen …


                         
Sinds ik wist dat Catrice deze in het assortiment ging lanceren, had ik er mijn zinnen al op gezet. Ik vond ze zo mooi en voor een mooie prijs als €3,79 kon ik ze echt niet laten schieten.



Vlnr: Lunch at Tiffany’s – Have you seen Alice - Black or White Swan?! - Charlie’s Chocolate Factory

Zoals de naam het al zelf zegt, kan je de oogschaduws zowel nat als droog gebruiken. Op zich verschilt het niet zo heel veel vind ik (dus dat wil al wel wat zeggen over de pigmentatie!). Het enige echte verschil is dat er net ietsje meer shimmer in zit dan dat je ze droog aanbrengt. Vooral de bruine is enorm goed gepigmenteerd, dus je krijgt ook nog eens waar voor je geld. Als dat geen goed koopje is !

Charlie's Chocolate Factory
Black or White Swan ?!
Have you seen Alice
 
Lunch at Tiffany's
Swatch                    

 

Lunch at Tiffany’s – Have you seen Alice - Black or White Swan?! - Charlie’s Chocolate Factory

Ik zeg het je : ze zijn prachtig en voor een ongelooflijke prijs. Deze kan je niet laten liggen, toch ?

De Catrice Wet & Dry oogschaduws kan je vinden bij Kruidvat voor €3,79 per stuk.

Wat vind jij van deze oogschaduws: eyecandy of niet ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten