zondag 12 februari 2012

Gosh Oogschaduw ‘Copper’

Wanneer het solden is, is het voor mij feest. Al die leuke producten die je voor heel weinig geld op de kop kan tikken. Buiten mijn verjaardag, is dat zowat de leukste tijd van het jaar. Omdat ik eigenlijk moest leren, had ik niet zoveel tijd om van de solden te genieten maar … ik besloot dat een uurtje naar het Kruidvat eens wonderen kon doen.


Naast wat gewone spulletjes, kon ik de salebakken al van ver zien staan. Meestal zit daar niet veel soeps in maar soms kom je toch nog is iets tegen waarvan je denkt: ‘Dat kan ik nog wel eens gebruiken.’ En tadaaaa … Deze kleur viste ik eruit. Ik heb eigenlijk nog nooit een oogschaduw van GOSH uitgeprobeerd, dus vond ik het eens hoog tijd dat ik dat wel deed (en voor €2,50 …).

De kleur heet Copper en zoals de naam het zelf zegt is het een mooie koperachtige kleur met gouden glittertjes. Helemaal perfect voor in de zomer en raar maar waar … zo’n kleur had nu net nog niet in mijn stash. It was just meant to be !

                       
Qua pigmentatie vind ik ‘em best wel oké. Met 2 veegjes maakte ik een goede swatch, dus dat wil toch wel wat zeggen. Ik ben eigenlijk best wel tevreden over mijn ontdekking. Ik denk dat ik in het vervolg wat meer GOSH oogschaduws ga kopen.

Swatch :

                       
GOSH oogschaduws kan je vinden in Kruidvat voor €7,49 per stuk.

Hebben jullie al oogschaduws van GOSH geprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten