zondag 26 februari 2012

Hema Wet ‘n Dry Blush 01

Als er iets is waar ik van hou (buiten lipsticks), dan zijn het wel de mineralized producten. MAC heeft ze in blush, oogschaduws en poeders verwerkt. Maar ook andere merken, zoals Hema bijvoorbeeld, heeft zo van die leuke mineralized blushes (je herkent ‘em misschien nog wel van mijn Wishlist of the Month ?). Ik wilde zo graag eentje maar liep er altijd voorbij. Nu ik laatste de Hema binnenstapte, besloot ik maar om ‘em toch mee te nemen.


Het eerste wat me opviel toen ik thuiskwam was, dat hij heel hard op Dainty van MAC lijkt! Dainty heb ik altijd al een hele mooie blush gevonden (en daarom gebruik ik ‘em ook met veel liefde!). Maar weet je waarom die van de Hema toch wel op 1 vlak beter is ? Je krijgt het dubbele aan product! De mineralized blushes van MAC bevatten ongeveer 3,5 gram terwijl die van de Hema 7 gram bevat! Wat een verschil, toch? Je doet er dus een hele tijd mee.

                       
Eigen aan zo’n type blush is dat hij een mooie glans geeft. Een beetje als highlighter en blush in 1. Hij bevat ook van die kleine gouden shimmer, wat supermooi is. Het geeft je net dat extraatje voor een natural glow.

Swatch :


Ik ben enorm blij met deze aankoop. Spijt dat ik ‘em niet eerder gekocht heb !

Hema Wet & Dry Blush kan je kopen voor €5,50.

Wat vind jij van mineralized producten ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten