woensdag 29 februari 2012

Review # 16 : Got2B Guardian Angel Heat Protect


Deze review heeft heel lang geduurd, I know. Dat komt omdat ik eigenlijk niet echt goed wist wat ik van het product vond. Ik probeerde het de eerste keer uit en wist niet goed wat ik ervan moest vinden. Na veel uitgeprobeer en getwijfel: hier mijn review van de Guardian Angel van Got2B!


De verpakking is een handige spuitfles, dus is het heel gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel is dat ‘ie maar een klein stukje van je haar beneveld, zodat je toch een paar keer extra moet spuiten om al je haar te bedekken (vooral als je veel en dik haar hebt).          7/10

De geur is helemaal niet chemisch. Meer zelfs, hij ruikt zalig. Als ik niet wist dat het een haarproduct was, zou ik denken dat het richting parfum ging (zonder de schadelijke werking van alcohol natuurlijk!).     8,5/10

                       

De werking was in het begin wat betwijfelbaar. De eerste keer dat ik het product gebruikte, voelde mijn haar zacht aan en zag het er ook goed uit. Naarmate ik het meer gebruikte, voelde het nog wel zacht aan maar kreeg ik aan de punten het gevoel dat het ‘beschadigd’ was (lees: droog en makkelijk afbreken). Dat wou ik helemaal niet ! Het moet je haar beschermen en niet afbreken ! Ik ben het blijven gebruiken om er zeker van te zijn dat dit niet eenmalig was. Het is wat gebeterd qua ‘beschadigd’ zijn: het afbreken is minder, maar de droge punten blijven wel.                   4/10

Besluit:           5,5/10
Jammer, want ik hoorde enorm goede reviews erover. De geur is hemels, de werking valt heel wat tegen.

Got2B Guardian Angel kan je vinden bij Kruivat voor ongeveer €7.

Hebben jullie ook dit probleem ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten