vrijdag 23 maart 2012

Essence Neusstrips

Ook soms wat last van mee-eters? Op je kin kunnen ze wel eens voorkomen maar het ergste blijft toch wel je neus. Ik heb er al een hele tijd last van maar stoorde me er niet zo erg aan. Totdat ik in de spiegel keek en besefte dat het wel hoog tijd was dat ik er eens iets aan deed. Ik haalde bij Kruidvat de Essence neusstrips en probeerde ze uit.



Bij een ‘flapje’ krijg je 3 neusstrips. Niet slecht voor de prijs van €1,79. Hopelijk werkten ze nu ook even goed.

                       

Ze zien er net uit als een witte vlinder die heel zacht aanvoelt. Het achterste plastiekje trek je eraf voor je ze aanbrengt. Vergeet zeker niet eerst je gezicht (of alleen de plek rond je neus) nat te maken, zo blijven ze beter plakken.


                       
… en zo zie ik eruit wanneer ik de neusstrip op heb. Best wel een grappig zicht eigenlijk, don’t you think? 10 tot 15 minuten zijn genoeg zodat de strip kan inwerken op je neus.

Resultaat ? Niet alle mee-eters zijn weg (jammer!) maar een groot deel is toch achtergebleven op de strip. Ook voelt mijn neus zachter aan dan voor ik begon (zal wel te maken hebben met de groene thee extracten die erin zitten?). Ik ben er dus best wel tevreden over. Na de tweede keer waren wel al mijn mee-eters weg dus ik zeg: 'Jeej!'

Essence neusstrips kan je vinden bij Kruidvat voor € 1,79.

Hebben jullie ze al eens uitgeprobeerd?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten