maandag 5 maart 2012

Hema Cream Eyeshadow Pencil 01

Onlangs konden jullie het artikel lezen over de Hema Wet & Dry Blush (klik hier indien je het nog niet zou gelezen hebben). Toen ik in de schappen aan het rondsnuffelen was, op zoek naar toffe dingetjes om uit te testen, zag ik deze potloodjes liggen. Verschillende kleurtjes spraken mij wel aan maar ik speelde op safe, ik nam de beige kleur mee.


Het potlood is gemakkelijk in gebruik: gewoon het dopje verwijderen en gebruiken. Ook de kleur is gemakkelijk te herkennen doordat het potlood aan de buitenkant ‘bekleedt’ is met dezelfde kleur.

Qua pigmentatie schrok ik toch wel even: wauw, hij is echt goed ! Een paar veegjes en je hebt al een goede swatch. Wel opletten, want met cream bedoelen ze echt cream. Het potloodpunt is enorm zacht (daarom ook de goede swatch), dus niet te hard drukken tijdens het gebruiken is de boodschap!

                       
Gebruik je hem als basis voor een andere kleur ? Heel goed, het zal je oogschaduw feller maken. Heb je droge oogleden, dan kan je ‘em op zichzelf gebruiken. Heb je eerder vettige oogleden ? Dan is het best dat je nog een oogschaduwbasis eronder aanbrengt als je wilt dat je oogschaduw niet gedurende de dag gaat creasen.

Swatch :

                       
Hema Cream Eyeshader kan je vinden voor ongeveer €3.

Heb jij ‘em al zien liggen bij Hema ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten