donderdag 29 maart 2012

Hema Make-up : Oogpotlood 03 & Oogschaduw 13

Hema heeft me al een aantal keer verrast met zijn assortiment. Niet alleen vond ik de Cream Eyeshadow Pencil geweldig, ook qua verzorging (zoals make-up reinigingsdoekjes) viel dat nogal goed mee. Daarom was ik benieuwd naar andere dingen en kocht ik deze 2 make-upjes om uit te proberen.



Allereerst het oogpotlood: het heeft 2 paarse kanten. De ene kan voor overdag, de andere kant (met glitters!) kan je gebruiken om ’s avonds een mooie, donkere look mee te maken. So far so good. Maar dan … de pigmentatie en substantie. Niet zo goed als ik verwachtte: het potlood is heel moeilijk om mee te werken. Helemaal niet creamy waardoor er bijna niets vanaf komt (en dit voor zowel beide kanten!). De glitters zijn mooi aan de donkere kant, maar doordat de pigmentatie maar sober is, valt dit al helemaal niet op.

                       
Dan de oogschaduw. ‘Hele mooi kleurtjes voor de lente en zomer.’ zou je denken … Niet dus. Ook hier zit de pigmentatie niet echt goed : je moet minstens 5 keer je kwast in het poeder deppen voor er iets op je kwast zit. De kleur dat er vanaf komt … is ook niet echt dat.

                      
Swatch :


Inderdaad hele mooie kleurtjes voor dit seizoen, jammer van de pigmentatie (die trouwens erg verschilt van product tot product!)

Hema oogpotlood en oogschaduw kosten elk apart ongeveer €2.

Heb jij ze al eens uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten