zondag 18 maart 2012

Review # 17 : Freeman Peel-off Mask


Onlangs deed Kruidvat een enorme goede aanwinst (al zeg ik het zelf): ze vulden hun rekken gezichtsverzorging aan met Freeman maskers! En als dat nog niet genoeg was, hadden ze ook nog eens een korting in petto op deze producten, zodat je ze met alle plezier wilden uittesten. Ik bracht het Peel Off Cucumber Mask mee en vandaag valt het verdict !


De verpakking is een groene knijpfles. Praktisch en gemakkelijk in gebruik.      8,5/10

De geur is om van bij weg te dromen. Clean & fresh zou ik het omschrijven en natuurlijk ruikt het naar komkommer (wat had je anders gedacht, haha !)        8,5/10

De substantie is een doorzichtige, dikke gel. Goed uitwrijven is de boodschap !    8/10

De werking is meer dan oké! Eerst breng je ‘em gelijkmatig aan op je gezicht (je voelt direct verkoeling!). Dan laat je het masker 5 à 10 minuten zitten. Je weet wanneer je ‘em van je gezicht mag halen als ‘ie trekkerig begint te worden. Maar tjonge, wat een karwei om het eraf te halen ! Het is niet zo dat je het masker er in 1 keer af trekt, zeker niet. Allemaal kleine stukjes, beetje bij beetje. Maar ik zeg het je, het resultaat mag er best zijn. Je huid voelt namelijk als herboren aan: enorm zacht !         8,5/10



Besluit :          8,5/10
Een super score als je het mij vraagt! Het is echt een heel tof masker om je eens te verwennen op een luie zondag.

De Freeman maskers vind je in 4 verschillende soorten bij Kruidvat voor ongeveer € 5.

Gaan jullie er eentje uitproberen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten