zaterdag 14 april 2012

Catrice All Round Concealer Palette

Joepie, ik heb mijn favoriete concealer palet terug in mijn bezit! Zoals je in het 'opgemaakt' filmpje al kon zien, was hij helemaal op (op dat ene, te lichte kleurtje na dan). Daar had ik echt zo’n spijt van want het was toch wel een palet waar ik op rekende elke morgen wanneer ik mijn make-up deed. Toen ik laatst ging shoppen, hopte ik het Kruidvat (waar anders?) nog eens binnen om mijn geliefde palet terug te kopen.


Er zitten 5 verschillende kleurtjes in: groen (voor de rode plekjes), roze (voor de eventuele blauwe kringen onder je ogen) en 3 huidkleurige tinten om oneffenheden weg te werken. Je kan deze wat mengen als het niet perfect matcht bij jouw huidskleur. Ze zijn allemaal heel romig en door de goede pigmentatie, bedekken ze alles goed.

                       
Waarom is het nu mijn favoriet ? Het palet heb je al voor € 3,49 en omdat het ook nog eens super werkt voor zo’n lage prijs, kan het gewoon niet anders dan dat het bij mijn everyday make-up hoort. Je hoeft echt geen dure concealer te kopen, deze werkt net zo goed en voor een heel wat minder geld.

Misschien het enige nadeel: je moet er met je vingers in om het product eruit te halen… Maar hey, daarvoor hebben we toch make-up spateltjes ?

Swatch :

Catrice All Round Concealer palet kan je vinden bij Kruidvat voor € 3,49.

Heb jij ‘em ook in je stash liggen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten