maandag 23 april 2012

Hema Oogschaduwbasis

In dit artikel vertelde ik jullie al hoe belangrijk het is om een oogschaduwbasis te gebruiken als je een ooglook maakt. Het ziet er gewoon veel mooier en verzorgder uit. In mijn shoplog van Antwerpen vertelde ik jullie ook dat ik op zoek was naar een bijzonder goede, betaalbare basis. Omdat iedereen het toch steeds had over die van de Hema, besloot ik om ‘em maar eens uit te proberen. Wat kon ik verliezen ?



De verpakking is een plastic tubetje van 10 ml met een zwarte dop. Er zit best wel veel in als je het zo bekijkt. Met een sponsapplicator kan je het product er zo uithalen. De verpakking vertelde me ook dat er vitamine E inzat ( wat zou werken tegen productbederf!) en dat het product op zich heel snel droogde wanneer je het had aangebracht. Dat klopte ook! Eens goed uitgesmeerd, voelde je eigenlijk niet meer dat je een oogschaduwbasis ophad.



Maar de ultieme test moest nog komen. Omdat ik nog steeds klaagde over mijn te vettige oogleden, was dit de test : mijn oogschaduwlook moest de hele dag creaseless blijven zitten na een dag van 10 uur. Niet slecht toch ? Als hij dat kon waarmaken, had ik mijn topproduct gevonden. Was dat ook zo ?

Ik begon op een drukke schooldag om half 7 te make-uppen, er stond mij immers een lange dag te wachten. Ik had de hele dag geen spiegel gezien, dus ik kon doorheen de dag ook niet even checken of alles nog goed zat. Eenmaal thuis (dat was ongeveer rond half 5)  kwam ik tot de conclusie … dat hij inderdaad heel goed werkte! Mijn oogschaduw was een heel klein beetje in de lijntjes getrokken, maar helemaal niet overdreven. Ik was heel verrast van het resultaat, ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht! Voor mij part was dit een hele goede aankoop!

Hema oogschaduwbasis kan je vinden voor ongeveer €3.

Heb jij ‘em in je stash liggen ?

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten