woensdag 18 april 2012

Review #18 : Gliss Kur Satin Relax Conditioner


Zoals jullie in het ‘Opgemaakt’ filmpje konden zien, was mijn conditioner mooi opgebruikt. Tijd voor een nieuwe dus. Ik ben maar bij het vertrouwde merk Gliss Kur gebleven maar wilde eens iets anders dan de ‘Shea Cashmere’. Ik ging deze keer voor de Satin Relax.


De verpakking is (zoals bij de andere Gliss Kur conditioners) een handige spuitfles. Heel hygiënisch in gebruik dus.             8/10

De geur doet me deze keer net iets meer aan een parfum denken. Heel zoet en fris (als jullie begrijpen wat ik bedoel?). Ik geef toe : hij ruikt beter dan de ‘Shea Cashmere’ versie ! So thumbs up for that !    8,5/10

                       

De substantie is nog steeds een soort witte gel maar veel minder glibberig. Vind ik toch net een beetje praktischer.             8/10


De werking valt eigenlijk een beetje tegen : op de verpakking staat dat ‘ie tegen frizzen zou beschermen. Dat is ook de reden waarom ik ‘em gekocht heb. Spijtig dat ik er nog niets van gemerkt heb. Ik wist dat het mijn frizz probleem niet helemaal zou verhelpen, maar dat het zo goed als niets doet? Jammer. Het pluspunt is wel dat het je haar zacht en een stuk steviger maakt. Sinds ik ‘em gebruik, heb ik veel minder last van haaruitval !      6/10

Besluit :    7/10
Het is een hele fijne conditioner die enorm goed ruikt en die je haar gezond en glanzend achter laat. Spijtig dat hij niet echt helpt bij het frizzen, wat ik toch wel een beetje verwacht had. (of komt het omdat ik zo’n lastig haar heb?)

De Gliss Kur Satin Relax Conditioner kan je vinden voor €3,39 bij Kruidvat en andere drogisterijen.

Heb jij al eens iets van Gliss Kur uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten