woensdag 23 mei 2012

Biocura Nail Polish Remover Pads

Als nagellakfreak moet je je nagels goed verzorgen, anders blijven ze er niet echt mooi uitzien. Daarom zoek ik al een tijdje achter een hele goede nagellakremover die niet te slecht is voor mijn nagels. Tevergeefs, ik heb mijn wonderproduct nog steeds niet gevonden. 

Laatst ging ik bij Aldi binnen en snuffelde ik bij het verzorgingsrek. Tot mijn grote verrassing en geluk hadden ze 2 nieuwe dingen toegevoegd : Peeling Pads (waar later nog een artikel over komt) en Nail Polish Remover Pads. Als dat geen toeval was ! Ik bracht ze dan maar alle 2 gelijk mee. Wat kon ik immers verliezen ?

 

Net zoals de Make-up Remover Pads, zitten de 30 schijfjes ook hier in een doosje met draaideksel. Heel gemakkelijk om het potje af te sluiten en te voorkomen dat de schijfjes gaan uitdrogen. Wat me meteen opviel was de geur : helemaal niet naar hoe een nagellakremover ruikt ! Deze had een hele zoete, fruitige geur … I like ! Verder zit er ook vitamine E in die je nagels verzorgt na het reinigen. 2 in 1 dus !

  

De pads voelen iets ruwer aan dan die van de gezichtsversie. Wel een beetje normaal natuurlijk, nagellak gaat er immers moeilijker af. Wat me wel opviel, was dat ze redelijk droog aanvoelden. Daarom had ik wat schrik dat de nagellak er niet goed zou afgaan. Wat  ik vreesde, gebeurde dus ook : de nagellak ging er niet zo vlotjes af dan ik verwachte. Op de koop toe liet het ook nog een vettig laagje achter op mijn nagels (wat ik niet zo leuk vind!).



De pads vind ik niet zo echt een aanrader. Ik zal dan maar nog een beetje verder zoeken naar mijn perfecte nagellak remover zeker ? 

De Biocura Nail Polish Remover Pads kan je vinden bij Aldi voor ongeveer €2. 

Welke nagellak remover gebruik jij ?

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten