donderdag 14 juni 2012

Winactie : 1 jaar PfB ! [GESLOTEN]

Jullie hebben het al wel gezien : Passion for Beauty is onlangs 1 jaar geworden ! Dat moet natuurlijk gevierd worden, niet waar ? Daarom heb ik voor jullie hier een leuke winactie ! Kijk je snel verder wat er allemaal te winnen valt ?


Ik heb dit pakketje samengesteld met gloednieuwe producten die ikzelf helemaal geweldig vind. Dat wilde ik natuurlijk met jullie delen. Ik wou dat ik aan iedereen natuurlijk een pakketje kon weggeven, maar dat lukt jammer genoeg niet. Geen nood : als je deze keer niets wint, kan je nog steeds meedoen met volgende winacties !

En dan nu ... de prijzen !



Wat valt er te winnen ? (waarde = € 50)
- Inecto Hair Repair Treatment
- Batiste Droogshampoo
- Yves Rocher Travel Size Douchegel 'Olive'
- NYX Lip Lacquer Pot 'Sweet Pea'
- Sinful Colors Nagellak 'Wicket Mind'
- GOSH Lipstick 'Darling'
- Kruidvat Body Butter 'Blueberry & Lychee'
- Nivea Creme Travel Size
- Forever21 oorbellen
- 2 Park Avenue Eyeliners (my favorite !)

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakket ?
- Als je onder de 18 bent : liefst permissie van de ouders !
- Schrijf hieronder een reactie over wat je meer wilt zien op PfB. Dat kan vanalles zijn (shoplogs, EOTD's, filmpjes, ...) Suggesties zijn ook altijd welkom !
- Extra kans maken ? Volg me op Youtube of Bloglovin ! (Allebei volgen = 2 meer kansen!)

Deze winactie eindigt op 27 juni om 23:59h. De winnaar wordt dan random gekozen. Enkele dagen later horen jullie dan wie er gewonnen heeft op Twitter en hier op de site in een apart artikeltje.

Veel succes !

Stay gorgeous!

Anke

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anke,

    Het leukste vind ik reviews/voorstellen van producten en make-up looks, maar ik vind je blog zoals hij nu is fantastisch! Ik zou niet meer van het één of van het anders posten want ik hou ervan hoe je afwisselt.

    Ik ben trouwens 17, maar heb gelukkig permissie van mijn mama :)

    Vele groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!!
    Ik vind dit echt zo'n leuke site!
    Vooral de reviews zijn erg handig, voor mij mogen er gerust nog wat meer zijn hoor! :)
    Maar wat afwisseling is wel wat leuk.
    Veel liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ten eerste: gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!
    Ik heb je site pas net ontdekt en ging even 'rondneuzen', leuke site heb je! Het leukst vind ik toch wel fotd's.
    Ik ben 16 jaar en heb permissie van mijn ouders, ook volg ik je via bloglovin.

    Liefs,
    Merve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeh I love it! Ik doe mee:D

    Ik volg en like op bloglvin'
    En heb geabonneerd!
    Ik heb natuurlijk toestemming hihi!

    Fingers crossed!

    Loves,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh nooo! Ik ben helemaal vergeten te schrijven wat ik leuk vind aan je blog hihi, dus dan doe ik het maar zoo.

      Ik vind het uitelijk van je blog erg leuk, en dan met name het logo is leuk! hihi
      Ik vind het leuk om persoonlijke artiketjes te lezen, dus dat is een tip hihi:D

      xx
      Anouk

      Verwijderen
  5. Hi!

    Wat een geweldige winactie, echt tof!! Als ik dit win kan mijn dag niet meer stuk! Echt helemaal super is dit haha. :)
    Je site vind ik al heel leuk, ook al ken ik het pas net (haha!) Ik heb je net gevolgd via bloglovin' en geliked :).
    Ik heb ook geabonneerd op je Youtube-kanaal, leuke filmpjes! :)
    Je blog is dus leuk, maar misschien wat er meer kan? Reviews, personal? Misschien personal pics :D! Ik vind dat altijd hartstikke leuk om naar te kijken haha!

    Nou ga ik heel hard hopen voor dit prachtige pakket :D!

    Liefs,
    Britt

    (faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen