zaterdag 21 juli 2012

Dove Nourishing Oil Care Conditioner

Op tijd en stond geraken je verzorgingsproducten wel eens op. Logisch, je gebruikt ze dan ook dagelijks/wekelijks. Dus ben je soms eens toe aan een rebuy of wil je een compleet ander product uitproberen. Ik had dat bij mijn conditioner. Deze van Gliss Kur was voor de zoveelste keer op. Bij dit merk heb ik echt al mijn hartje kunnen ophalen, ik vind hun conditioners dan ook ongelofelijk fijn. Maar ik vond het gewoon eens tijd om eentje van een ander merk uit te proberen en koos voor de Dove Nourishing Oil Care Conditioner.


De geur is bijna altijd het eerste wat ik opmerk. Als conditioners niet goed ruiken, heb ik al zo mijn bedenkingen, nog voor ik het product gebruikt heb. Dat zijn vooroordelen, I know maar zeg nu zelf : zou jij een product gebruiken dat absoluut niet goed ruikt? Gelukkig was dat bij deze niet het geval. Hij ruikt clean & fresh en wat mij betreft is dat een zalige geur !


Wat belooft het nu ? Dit product zou minerale oliën bevatten die stug en pluizend haar doet herleven. Het bevat kleine moleculen die de essentiële voedingsstoffen van het haar zal aanvullen zodat het gevoed wordt en je je glans zo zal terugkrijgen 

Omdat tegenwoordig mijn haarpunten aan de droge kant zijn (geen idee waarom want ik gebruik bijna geen hitte zoals van een stijltang/krultang), kon ik wel een goede, voedende conditioner gebruiken. Het is echt een vele dikkere substantie dan ik had verwacht (toch in vergelijking met die van Gliss Kur). Voeden doet ‘ie zeer goed ! De ingrediëntenlijst spreekt voor zich : het bevat inderdaad minerale én kokos (!!) olie. Dit bewijst onmiddellijk de voedende eigenschap. Net wat ik nodig had.        

 

Ook pluist mijn haar inderdaad minder. Ik moet nog maar een druppel regen voelen, en mijn haar begint al te frizzen. Niet echt leuk als je ’s morgens moeite hebt gedaan om je haar prachtig in model te brengen. Sinds ik deze conditioner gebruik, heb ik dat minder. Niet dat het helemaal weg zal gaan (zal wel aan mijn haartype liggen zeker?), maar alle beetjes zijn goed om dat pluizen tegen te gaan.

 

Ik vind ‘em absoluut een aanrader en benieuwd naar de andere conditioners van Dove ! 

De Dove Nourishing Oil Care Condtioner kan je vinden in de supermarkt en drogisterij voor €3,79. 

Wat is jouw favoriete conditioner ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten