dinsdag 31 juli 2012

Rimmel Wake Me Up Foundation

Als je producten gebruikt, gaan ze op (wat logisch is, duh!). Zeker als je van die producten hebt voor dagdagelijks gebruik, die vliegen erdoor zoals geen ander. Foundation is zo’n product. Dat gebruik ik met veel liefde want niet iedereen is gezegend met een perfecte, onzuiverheden-loze huid. Onlangs kwam Rimmel uit met de Wake Me Up foundation. Deze belooft een wakkerdere blik. Doet hij dat nu ook ?


Ik koos de kleur ‘Ivory’. In mijn shoplog zei ik dat ‘ie wat te donker leek. Dat was helemaal niet zo ! Hij paste perfect bij mijn huidskleur, iets wat ik zeker niet had verwacht als ik de kleur in het flesje zag. Test ‘em dus zeker uit in de winkel zodat je niet de verkeerde kleur meeneemt naar huis. Schijn bedriegt ! Het flesje bevat 30 ml.



Hij bevat SPF 15, wat heel goed is. Je moet toch immers beschermd zijn tegen de zon ? Hoe voelt hij nu op mijn huid ? Ik voel ‘em eigenlijk echt niet zitten. Hij geeft een mooie dekking en ik vind dat hij zeker doet wat hij belooft : me een wakkerdere blik geven. Ik zie er inderdaad frisser uit nadat ik ‘em heb aangebracht. Dit komt doordat er in de foundation licht reflecterende deeltjes zitten die je gezicht zullen laten ‘oplichten’. Ik heb dus ook veel minder concealer onder mijn ogen nodig.. Een win-win situatie dus !

 

Ik vind het een prima product. De kwaliteit is echt super en dat voor een foundation die je zo bij de drogisterij kan kopen. Zeker een aanrader ! 

De Rimmel Wake me Up foundation kan je vinden bij de drogisterij voor €12,99. 

Heb jij deze al eens uitgeprobeerd ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten