woensdag 1 augustus 2012

Favorieten van de Maand : Juli

Ik zeg het je : de dagen gaan echt veel te snel vooruit. Het lijkt alsof ik net mijn favorieten artikel van juni heb gepost! Nee hoor, juli is gedaan en de 2de maand van de vakantie kan beginnen. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van afgelopen maand zien !


- Rimmel Wake Me Up Foundation. Deze hebben jullie vorige maand ook al zien voorbij komen. Het is echt het wonder waar ik al een tijdje naar zocht. Heel mooie dekking, voelt niet zwaar aan en komt bij mij niet cakey over. Top !

- Rituals Cheek & Glow Palet. Ik had 'em, om eerlijk te zijn, een beetje verwaarloosd. Ik heb 'em een tijdlang heel veel gebruikt en om een of andere reden ben ik gestopt 'em te gebruiken. Zonde, want het is een prachtig product. Zeker voor de zomermaanden met veel zon vind ik 'em uitstekend werken. Een mooie glow op je jukbeenderen en/of ogen !

- Maybelline Color Sensational Lipgloss 'Watermelon Punch'. Een 'zware' gloss hoef ik niet in zo'n warm weer, geef mij maar iets lichter. Zelfs een lipstick vind ik voorlopig wat teveel. Dit glossje is licht, fruitig en ook nog eens heel mooi. Ik moet niet meer hebben.


 
- Nivea Herstellende Nachtcreme. Ik gebruik 'em nu al een tijdje en ben er helemaal tevreden van. Geen allergische reacties (ik had er mij al mentaal op voorbereid want van gezichtsverzorging wisselen, is altijd weer een gok.), voedt goed en ruikt ook nog eens fantastisch. Geweldig !

- Essence Special Top Coat 'So Purpalicious'. Paars, paars en nog eens paars ! Met deze aankoop ben ik ontzettend blij. Nooit gedacht dat zoiets moois maar een €2 zou gekost hebben.
Wat zijn jouw favorieten van de maand ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. De foundation lijkt echt fijn en heb daar nu toch al zoveel goeds over gehoord! Ik heb deze maand mijn nude lipstick herontdekt en de body butter japanese cherry blossom van TBS.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook enorm fijn, nooit gedacht dat een foundation dat kon doen ;D Zeker het proberen waard !

      Verwijderen