zondag 2 september 2012

Rexona Long Lasting Protection met Motion Sense System

Deo is een must voor mij elke dag. Zonder dit kom ik de dag echt niet door. Ik heb al heel wat deo’s geprobeerd maar zocht nog altijd verder naar de perfecte. Tijdens mijn laatste ‘Opgemaakt’ filmpje merkte ik dat het tijd was dat ik toch eens een andere deo gebruikte. Mijn huid raakte die van Dove gewend zodat het niet meer hetzelfde effect had dan eerst. Ik neusde tussen het deo assortiment van Colruyt en vond deze van Rexona : Long Lasting Protection met Motion Sense system.



Doordat mijn huid deze van Dove gewoon werd, moest ik meer spuiten gedurende de dag om hetzelfde effect als in het begin te krijgen. Heel lastig want ik voelde me niet meer zo fris (en daar heb ik een hekel aan). Maar de redding was nabij : namelijk deze van Rexona ! Deze bevat namelijk het motion sense system : moleculen die openspringen bij elke beweging die je maakt. Heel handig ! Zo geraakt je deo niet helemaal uitgewerkt, maar springen de moleculen beetje bij beetje open zodat je toch nog gedurende de dag je deo ruikt.


Ik vind deze echt fijn werken. Vooral bij die hitte van de afgelopen dagen was deo geen overbodig middel. Hij loste het probleem heel goed op, ik rook nog steeds goed (ook al was het 35°C). Een prettig aankoop die ook zeker een rebuy waard is.  

Verder bevat hij ook geen alcohol : het droogt je huid dus ook niet uit, wat sommige andere deo’s wel eens kunnen doen.

 

Rexona Long Lasting Protection met Motion Sense kan je vinden bij elke supermarkt en drogisterij voor € 2,99, natuurlijk in verschillende geurtjes. 

Wat is jouw favoriete deo voor het warme weer ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

1 opmerking:

  1. Dat klinkt als een slimme deo, moleculen die in beweging komen!!

    BeantwoordenVerwijderen