dinsdag 2 oktober 2012

Herontdekking : Revlon ColorStay Foundation

Als make-up addict heb ik heel wat producten in mijn IKEA kastje liggen. Ik probeer alles zoveel mogelijk te gebruiken maar soms lukt dat niet altijd. Ik leer constant nieuwe producten kennen en test die dan ook uit zodat de make-upjes in mijn kastje wel eens blijven liggen. Toen ik de Wake me Up foundation van Rimmel ontdekte, werd deze een favoriet voor maanden. Daarvóór gebruikte ik mijn Revlon Color Stay foundation.

 

Revlon is absoluut niet makkelijk te vinden in België. Zo heb ook ik een hele zoektocht moeten afleggen voor ik deze foundation vond. Maat het was echt de moeite waard. Ik ben al fan van deze foundation sinds ik ‘em voor het eerst gebruikte. De textuur, de dekking die het me geeft, het uitzicht, … Love it! Het leuke is ook dat je het kan opbouwen. Ben je niet tevreden met de dekking, dan kan je nog een laagje erbij doen.

 
 
Nu de koude maanden er een beetje zitten aan te komen, is dit mijn standaardfoundation. Hij is net ietsje zwaarder in vergelijking met andere foundations (in de zomer zou ik voor iets lichter gaan of zelfs voor een getinte dagcrème kiezen) en hij dekt ook beter (en dat is nodig, met die zakjes onder m'n ogen).

Revlon Color Stay foundation kan je vinden bij Inno voor €14,50. 

Wat is jouw herontdekking deze maand ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten