zondag 14 oktober 2012

Wishlist of the Month

Ik heb al een hele tijd geen Wishlist meer gemaakt omdat ik ook niet meer in zo'n hebberige drang was. Ik was blij met de spullen die ik had en maakte er veelvuldig gebruik van. Sinds kort heb ik wel zo weer wat dingetjes gezien (van make-up tot technische apparatuur) die ik zoooooo graag zou willen (maar waar ik heeeeel goed voor zal moeten sparen). Dus bij deze : tijd voor mijn Wishlist of the Month !

1. iPad
VoilĂ , I said it : ik zou graag een iPad willen. Niet omdat iedereen er eentje heeft (al speelt dat ook een grote rol), maar het is gewoon veel handiger. Ik heb elke woensdag zo'n 5u springuur. 's Morgens les - 5u ertussen - 's avonds les. Naar huis gaan doe ik niet omdat ik weet dat ik, als ik eenmaal thuis ben, ik helemaal geen zin meer heb om terug te gaan. Dus had ik al gedacht om mijn laptop mee te nemen naar de bib en daar wat te werken aan projecten, samenvattingen ... en natuurlijk ook PfB ! Enige nadeel ? Mijn laptop geraakt niet in mijn tas. Een iPad daarentegen wel ... (en mijn ouders voelden het natuurlijk al aankomen...). Dus spaar ik tegenwoordig al mijn geld op om tegen Kerst een iPad te kunnen kopen.

2. Chanel 'Blue Boy'
Geen Wishlist zonder een nagellakje te vermelden. Chanel 'Blue Boy' is dat nagellakje waar ik al een tijdlang mijn oog op heb laten vallen. Alleen is het er nog niet van gekomen om het te kopen. Waarom niet ? Tja ... Kijk naar het prentje hierboven, dan weet je genoeg. Eerst dat, de rest zal later wel komen zeker ? (Gelukkig komen binnenkort de feestdagen er weer aan!)


3. Sleek Palet 'Storm'
Deze staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Spijtig dat Sleek niet gewoon bij de drogist te koop is, anders had ik het al lang gekocht. Online bestellen is dus de boodschap? Sleek heeft niet alleen prachtige palletjes, ze zijn ook bijzonder goed gepigmenteerd. Ik had er van Londen al eentje meegebracht en vond ze zo geweldig, dat ik er nog wel een paar wil. We beginnen met deze, goed ?
 
 
4. Guerlian Parfum 'La Petite Robe Noire'
Ik ben meestal niet zo'n parfummeisje, maar als ik ergens mijn zinnen op heb gezet, is het deze wel. Het flesje alleen al, zo cute en vrouwelijk! Ik heb geen idee hoe de parfum zelf ruikt, maar de reviews spreken voor zich. Tijd om me nog eens naar de Ici Paris XL te wagen !
 
 
Wat een dure Wishlist deze maand, pfoe ! De iPad blijft op zich topprioriteit, maar de andere dingen mogen er ook zeker zijn. 
 
Wat staat er op jouw Wishlist deze maand ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

P.S. De winnaar van de Enchantra winactie komt deze namiddag online !

0 reacties:

Een reactie posten