maandag 5 november 2012

Rimmel Lipstick 05 (Kate Moss Edition)

Reclame is er om mensen te overtuigen zodat ze een bepaald product kopen. De reclame van Rimmel over de nieuwe Kate Moss lipsticks heeft me alleszins overtuigd om er eentje uit te proberen. Niet alleen vind ik de formules van de lipsticks van Rimmel fijn, ook de kleurenselectie spreekt mij wel aan. Ik kwam, zag en kocht de kleur 05.
 
Photobucket
 
Mijn blik viel allereerst op de verpakking. Een zwarte tube met een rode ‘Kate’ erop gedrukt. Staat leuk in je collectie, heel chic. Verder bevat de lipstick zo’n 4g product. Je had de keuze tussen 6 kleurtjes maar op de een of andere manier vond ik nummer 5 de mooiste die ertussen zat. Natuurlijk heeft iedereen zijn smaak en zal jij misschien een andere kleur mooier vinden.

Photobucket
 
Hoe zou ik de kleur beschrijven ? Wel, een mix van hot pink en berry. Fel is ‘ie wel, dus hou je meer van wat nude, lichterroze lipsticks, dan zou ik niet voor 05 gaan. Er zijn natuurlijk nog 5 andere kleuren waartussen je kan kiezen ! De textuur is wat droger dan de andere lipsticks van Rimmel, dus eerst je lippen insmeren met een lippenbalsem, is wel aangeraden. Echt langhoudend is hij niet, dus als je heel de dag perfecte lippen wilt, zal je wel een paar keer moeten bijwerken. TIP : gebruik een lipliner en kleur daar je lippen mee in. Breng dan je lipstick aan, hap even in een zakdoekje en breng dan nog een keertje je lipstick aan. Je zal zien dat de kleur langer blijft zitten !
                       
Photobucket
 
Ik vind het een super mooie kleur.  En dat hij een glossy finish heeft, is ook mooi meegenomen !Ikzelf zou ‘em dragen gedurende de dag. Voel je je toch niet echt  comfortabel om deze overdag te dragen ? Dan is ‘em alsnog perfect voor met de feestdagen of gewoon een feestje.  
 
De Kate Moss lipsticks van Rimmel kan je o.a. vinden bij Kruidvat voor € 9,49.  
 
 
Heb jij er eentje in je bezit ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik ben hopeloos op zoek naar nr 105 van de Kate Moss collectie... Ik vrees dat ik hem nooit zal vinden :(
    Deze is ook wel erg mooi, maar voel me meestal nogal bekeken met zo'n opvallend kleurtje...
    Jou gaat hij wel heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik wilde de 105 ook, die is zooooo mooi ! Helaas heb ik 'em ook niet gevonden :(

      Verwijderen