zaterdag 22 december 2012

Park Avenue Eye Shadow Quad nr. 01

Park Avenue is een merk waar je niet zoveel over hoort. Nochtans verdient dit merk ook zeker wel wat aandacht. Het wordt immers in Europa gemaakt ! Ik had al eens een oogschaduw en eyeliner meegebracht waar ik zeer tevreden over was. Laatst zag ik bij Di dat ze ook een oogschaduw paletje hadden liggen. Er was er echter nog maar eentje over, dus dat wil toch zeggen dat het goed is? Ik bracht de laatste mee in de kleur 01.

Photobucket
 
Het paletje is een rond doosje en bevat 4 mooie nude kleurtjes : een donkerbruine kleur, een kleur die iets meer taupe is, een gouden-bronze kleur en een witte highlighter. Goed voor een alledaagse look. De geur is wel opvallend. Het ruikt net naar de make-up die mijn grootmoeder gebruikt. Goh, het is echt moeilijk te beschrijven maar als je weet wat ik bedoel, zul je het vast herkennen. Het is zeker geen slechte geur, maar dit had ik wel niet verwacht.

Photobucket

De oogschaduw op zich is natuurlijk waarover het gaat. Hij is heel zacht qua textuur. Zo zacht dat hij wel makkelijk kan breken wanneer je ‘em laat vallen. De highlighter is wat stroever en korrelt snel. Verder vind ik het wel een heel mooi palet. Wat de pigmentatie betreft … 1 woord : WAUW ! Ik wist van mijn vorige ervaring met de single oogschaduw van Park Avenue dat deze goed gepigmenteerd was, maar dit quad… Dit had ik ZEKER niet verwacht. De kleuren swatchen niet alleen heerlijk, ook de pigmentatie is navenant.
 
Photobucket  

Begrijp je nu wat ik bedoel nu dat je de foto gezien hebt ? Dit is 1 veegje. Echt waar, 1 veegje en niets meer. Goh, voor zo’n weinig geld zo’n kwalitatief goed paletje kunnen kopen… Dat kan je niet van elk merk zeggen. Echt een aanrader om te hebben. 

Het Park Avenue Oogschaduw Quad kan je vinden bij Di voor € 4,95. 

Heb jij iets van Park Avenue in je collectie liggen ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten