dinsdag 5 februari 2013

Essence Sun Club Palet ‘Long Beach’

Nadat Vera het al een aantal keren in haar tutorials had gebruikt, begon ik ook stilletjes aan benieuwd te worden naar het ‘Long Beach’-paletje van Essence. Ik hoorde er veel goeds over en wilde het daarom zelf ook eens uitproberen. Toen ik laatste in Kruidvat eens ging rondsnuffelen, zag ik het niet onmiddellijk liggen. Bij het andere Kruidvat had ik wat meer geluk. Het paletje werd van mij !

 photo DSCN5835.jpg
 
Het paletje bevat zo’n 8 mooie kleurtjes die je perfect met elkaar kunt combineren. Ze doen me inderdaad aan de beach denken : bruine tinten, afgewisseld met brons-,goud- en champagnekleuren. Het paletje is niet al te groot waardoor je het makkelijk mee op reis kan nemen. I like that ! Op reis doe je toch niet al te veel make-up op (tenminste: dat geldt toch voor mij) en dan is zo’n klein paletje perfect voor in je reistas.

 photo DSCN5839.jpg
 
De 8 kleurtjes zijn van hele goede kwaliteit. De pigmentatie is goed waardoor je de kleur kan opbouwen. Er is een goede mix van wat fellere met wat minder felle kleurtjes zodat iedereen dit palet kan gebruiken, zowel beginner in make-up als iets meer gevorderden. Het is gewoon een leuk palet om te hebben en dat voor een hele mooie prijs.
 
 photo blogfotos1.jpg
 
 photo blogfotos-002.jpg
 
Al bij al kan ik je vertellen dat ik dit paletje echt heel fijn vind. Compact, goede pigmentatie en te vinden in het rek van Essence. Voor de meiden die van deze Sun Club paletjes fan zijn, zijn er nu ondertussen 2 nieuwe varianten opgedoken in het vernieuwde assortiment. Ik moet je dan ook niet vertellen dat ze meteen waren uitverkocht toen ik er achter ging zoeken. Geen nood, ik zoek zeker verder. Review komt dus nog !  

De Sun Club paletjes kan je vinden bij de drogisterij voor €2,99 per stuk. 

Wat vind jij van deze Sun Club paletjes ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die Sun Club palletjes super! Leuke kleuren voor zonnige dagen, die hopelijk terug snel komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was het al maar terug zomer ! Maar inderdaad, het zijn echt geweldige paletjes. Heb intussen de nieuwe, paarse versie ook kunnen bemachtigen. Hopelijk bevalt hij me even goed!

      Verwijderen
  2. Heb ik! en gebruik ik heel veel! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen