maandag 25 februari 2013

NYC Oogschaduw Quads

Kwalitatieve, goedkope producten zijn moeilijk te vinden. In Amerika was NYC al een schot in de roos met hun goedkope make-up en ik was dan ook helemaal happy als ze naar België kwamen. Er is wel altijd iets nieuws te vinden in het schap van NYC. Nog niet zo heel lang geleden kwamen ze met deze nieuwe Oogschaduw Quads uit. Er is zoveel over te doen geweest, dat het tijd werd dat ik ze ook eens in huis haalde …

 photo DSCN6124.jpg
 
Ik bracht de kleuren Best of Broadway en Fashion Bootcamp mee. Een naturel paletje, dat iedereen wel kan gebruiken en een iets specialere versie. Ik heb me voorgenomen om iets meer uit mijn comfort zone te komen en dat zal met deze kleuren echt wel lukken.

 photo DSCN6130.jpg  

Ze zitten in een goede, harde plastic verpakking. Vind ik wel fijn : zo kunnen de oogschaduws al eens tegen een stootje, ook stapelen ze op die manier veel makkelijker. De pigmentatie is meer dan oké. Aan de swatches kun je al zien dat ze een heel goed pigment bevatten.
 
 photo blogfotos1.jpg
Best of Broadway
 
 photo blogfotos-4.jpg  
Fashion Bootcamp

Ze brengen heel goed aan en blenden als geen ander. Gedurende de dag vervagen ze een beetje, maar dat heb je ook met wat duurdere oogschaduws. Al bij al ben ik echt heel tevreden over deze nieuwe quads van NYC. Een degelijke verpakking, goede kwaliteit in verhouding met de prijs en keuze uit meer dan 6 tinten.

De NYC oogschaduw quads kan je o.a. bij Kruidvat krijgen voor € 3,99 per stuk.

Welke producten vind jij goed van NYC ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten