zaterdag 9 maart 2013

Essence Night Club ‘Dance 'Till Dawn'

Essence heeft een tijdje geleden wat nieuwe productjes toegevoegdaan het assortiment. Elke keer is dat weer feest maar ook een hele race om als eerstede producten te kunnen bemachtigen. Ik was zo enthousiast toen ik zag dat er eennieuw Sunclub paletje uitkwam. Ik hoopte dat hij even goed zou zijn als Long Beach.Ik was dan ook maar al te blij toen ik ‘em in het Essence schap zag liggen. Ik nam‘em ook gelijk mee naar huis.

 photo DSCN6111-1.jpg
 
Zoals bij de ‘Long Beach’-versie zitten ook hier 8 mooie kleurtjesin een compact paletje. Een paar hebben zelfs een duochrome glitter ! Deze kleuren zijn ietsje donkerder en eerder geschikt om’s avonds of tijdens een feestje te dragen. Zijn donkerdere kleuren overdag voorjou geen probleem ? Laat je dan zeker niet tegenhouden om deze ook overdag te dragen!

 photo DSCN6112.jpg 

Helaas ben ik niet zo enthousiast over dit paletje in vergelijkingmet de Long Beach. De kleuren vind ik echt prachtig, maar de pigmentatie is er nietsnaar. Aan de swatches kun je dat ook goedzien. Bij de ‘Long Beach’-versie moest je maar 1 veegje doen en je had al een mooiswatch. Bij dit paletje moet je al eenpaar keer over de kleuren gaan om een goede pigmentatie te krijgen.
 
 photo blogfotos-002-2.jpg
 
 photo blogfotos-003.jpg 

Ook op je oog brengen de kleuren niet zo mooi aan. Blenden doen ze dan wel weer goed. Al bij al kan ik zeggen dat dit paletje me een klein beetjeheeft teleurgesteld. Ik had heel graag gehad dat het even gepigmenteerd zou geweestzijn als de Long Beach. Spijtig genoeg is dat helemaal niet zo. De kleurkeuze vindik dan weer wel een pluspunt. Prachtige kleuren met mooi duochrome glitters.

Essence ‘Dance 'till Dawn’ palet kan je o.a. kopen bij Kruidvatvoor € 2,89. 

Heb jij deze al eens uitgeprobeerd ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten