zondag 31 maart 2013

Snapshot


Ik sluit deze maand af met een 'Snapshot'-artikel (omdat jullie dat toch zo leuk vinden!). Begin deze maand heb ik er ook eentje gedaan, maar mijn leven staat echt niet stil en wanneer er leuke dingen gebeuren, dan sta ik met mijn camera klaar om alles op foto vast te leggen. Kijken jullie mee ?

 photo Foto0138.jpg
 
Je kon buiten al zien dat het al een heel stuk lichter werd 's morgens. Joepie, dat betekent dat de lente daar is !
 photo Foto0152.jpg
 
De vreugde duurde niet al te lang want de sneeuw kwam (weer eens) het land binnen... Ik begon er schoon genoeg van te krijgen ... #grmbl 

 photo Foto0149.jpg
 
 photo Foto0153.jpg
 
En voor de zekerheid trok ik mijn sneeuwboots maar aan om naar school te gaan. Was niet echt van plan om voor iedereen zijn neus op de grond te vallen , hehe !
 
 photo Foto0157.jpg
 
En in zo'n koud weer kan een warm koffietje wel smaken ! 

 photo Foto0145.jpg
 
Vroeg les hebben, is al geen uitzondering meer. Het was zelfs zo vroeg, dat de parking aan het station helemaal leeg was ! Kom dat tegen !

 photo Foto0156.jpg
 
Goedemorgen !
 
 photo Foto0158.jpg
 
Een gezellig boek in de trein lezen, dan gaat de tijd eens zo snel en ben je veel sneller thuis !
 
 photo DSCN6536.jpg
 
Nieuwe productjes voor op de foto ...
 
 photo Foto0150.jpg
 
Een lesje immunologie waar ik toch zowat alles van snapte (hooray!)
 
 photo DSCN6528.jpg
 
Paaseitjes in verschillende smaken, konden deze maand ook zeker niet ontbreken.
 
 photo DSCN6535.jpg
 
Weet je nog welke kleur dit was ? Komt morgen in mijn 'Favorieten'-artikel voor !
 
 photo Foto0140.jpg
 
Bakspulletjes bij Blokker spotten : ze zien er toch zo leuk uit !
 
 photo Foto0139.jpg
 
En deze lasagna-kit zag ik bij Club liggen (maar heb 'em niet meegebracht...)
 
 photo Foto0142.jpg
 
Mooie muurschildering op de trein *ahum*
 
 photo Foto0143.jpg
 
Lekker iets gaan eten met vrienden op een vrijdagavond, is het ideale moment om even te ontspannen en niet bezig te moeten zijn met school.

 photo Foto0141.jpg
 
En daar hoorde natuurlijk ook een lekkere (en vooral grote!) Latte Macchiato bij !
 
 photo Foto0147.jpg
 
Een kom cornflakes als ontbijt. Iets anders krijg ik echt niet binnen 's morgens...
 
 photo Foto0157-001.jpg
 
Op Twitter had ik al laten weten dat mijn vriendinnen en ik een reisje wilde boeken. Vorig jaar zijn we samen naar Center Parks geweest, maar dit jaar wilden we het een beetje verder (en vooral warmer) gaan zoeken. We hebben alles al afgezocht : Spanje, Portugal, Griekenland totdat we uitkwamen bij Turkije. Zelfs het hotel dat Jetair ons aanbood kon ons wel bekoren. Echter moesten er nog 2 anderen akkoord gaan en wat dacht je dat er gebeurde ? Ze gingen niet akkoord en beslisten om niet meer mee te gaan. Dus blijven we met z'n vieren over. Dat betekent dat we terug iets anders zullen moeten vinden want het oorspronkelijke hotel is een beetje te duur, zelfs met z'n vieren...

 photo Vastleggeninvolledigscherm21032013210620bmp.jpg
 
Mijn blog kreeg op een avond wel heel veel bezoekers te verwerken maar ik wist niet van waar ze allemaal kwamen. Totdat ik door kreeg dat ik op de Facebook pagina van Rimmel Belgiƫ stond! Wat een aangename verrassing !
 
Dit waren mijn foto's van de afgelopen tijd. Hope you enjoyed !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten