zondag 26 mei 2013

Only You Nagellak

Laatst was er een actie bij Ici Paris XL : 3 nagellakjes van Only You voor €10. Ik hou heel veel van nagellak en kon deze actie dan ook niet mislopen. Er zijn heel veel kleurtjes waartussen je kan kiezen, dus de keuze was niet snel gemaakt. Omdat de zomer er toch aan zit te komen, koos ik voor 3 fellere kleurtjes : Wasabi, Poppyfield en Miss Bikini.

 photo DSCN7256.jpg
 
Only You nagellakjes staan erom bekend om hun brede kwastje, grote kleurenassortiment en een goede verhouding prijs/kwaliteit. Ik twijfelde dan ook niet om van deze actie te genieten. Deze 3 kleurtjes sprongen er wat uit omdat ik niet echt zo'n kleuren in mijn collectie heb zitten (of je het nu gelooft of niet, haha !). Ik vind ze heel goed passen bij het aankomende seizoen !  
 
Bij elke swatch gebruikte ik 2 laagjes nagellak : 
 
 photo DSCN7133.jpg
 
Dit kleurtje is Poppyfield. Felle kleuren houden mij niet tegen, ook dit kleurtje niet. Deze kleur kan ik beschrijven als een roodroze kleur met een klein beetje oranje in. Ik kan 'em het beste vergelijken met Essie 'Olé Calienté' maar zelfs dat komt niet helemaal in de buurt. Zoals ik al zei : zo'n kleurtje had ik nog niet in mijn bezit ! 
 
 photo DSCN7122.jpg
 
Dit is de kleur Wasabi (leuke naam!). Dit is een kleur waar ik, na een week dragen, nog altijd niet wist of ik 'em mooi vond of niet. Het is een hele mooie groene kleur maar het maakte mij zo bleek. De kleur op mijn ringvinger is trouwens Sinful Colors 'Nail Junkie'.
 
 photo DSCN7332.jpg
 
Als laatste hebben we Miss Bikini. Deze felle blauwe, turquoise kleur kan ik het best vergelijken met Rimmel 'Sky High' maar dan nog net ietsje blauwer. Deze knalt echt van je nagels af en staat heel mooi bij een gebruinde huid. Laat de zon nu maar komen.
 
Zoals ik al zei, lakken ze echt geweldig en blijven ze goed zitten op je nagels. Na een week had ik hier en daar wel een chip, maar niet om te zeggen dat het er zo slecht uitzag dat ik 'em meteen eraf moest doen. Volgens mij zijn deze nagellakjes zeker een aanrader !
 
De Only You nagellakjes kan je vinden bij Ici Paris XL voor €4,95.
 
Heb jij al Only You nagelak uitgeprobeerd ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten