zondag 30 juni 2013

Biocura Blushes

Goedkope merken worden vaak onderschat. ‘Goedkoop’ link je onmiddellijk met slechte kwaliteit, crap verpakkingen, om dan nog maar te zwijgen over de pigmentatie. Maar ik deed een aantal weken geleden een enorme ontdekking. Aldi heeft al een tijdje wat make-up in de rekken liggen, maar ik wandelde er steeds voorbij. Vorige week heb ik er mij toch aan gewaagd om een paar dingetjes mee te brengen, waaronder deze blushes. De review lees je hier !

 photo DSCN7462.jpg
 
Allereerst de verpakking : WAUW ! Een zwart doosje dat aanvoelt zoals de NARS verpakkingen. Dit vind ik al geen slecht begin ! Over de verpakking hebben ze duidelijk nagedacht. Elk doosje bevat een kwastje (ik gebruik liever mijn blush kwast) en een goede maat van spiegel. Handig dus om mee te nemen in je handtas. Het enige minpuntje is dat het doosje eigenlijk redelijk groot is in vergelijking met het aantal product dat je krijgt. Het borsteltje vult het doosje als het ware op. Als ze dat er nu hadden uitgelaten en de blush wat vergroot, dan was het perfect geweest. 
 
 photo DSCN7466.jpg
 
 photo DSCN7472.jpg

Ik heb de kleuren Soft Roze en Soft Coral meegenomen. Er was ook nog een derde kleur (meer naar de bronzere kant) verkrijgbaar. ‘Biocura’ staat mooi in de poeder gedrukt. Je krijgt een lichtere en een donkerdere kleur. Je kan de ene als highlighter gebruiken en de andere als blush; maar de 2 kleuren combineren, is ook zeker niet verkeerd. De poeder voelt enorm zacht aan. Hij ‘kruimelt’ wel wat, maar minder dan ik gedacht had. Ook blenden de kleuren heel goed, dus dat is nog een pluspunt. Maar de pigmentatie … 

 photo DSCN7482.jpg
 
… daar is helemaal niets op aan te merken, integendeel zelfs ! Holy moly, zie je de bovenstaande swatches ? Dat is 1 veegje. 1 VEEGJE ! Ik bedoel maar … Wow ! Dat had ik zeker niet verwacht. Zo zie je maar : niet te snel oordelen over een product. Deze kunnen wel eens een nieuwe favoriet van mij worden ! 
 
Ik vind deze blushes echt geweldig ! Ze geven echt niet de indruk dat ze budgetproof zijn. De verpakking speelt daarin een belangrijke rol, maar de pigmentatie mag zeker niet vergeten worden.  
 
De Biocura blushes kan je krijgen bij Aldi voor €2,50 per stuk. 
 
Heb jij ze al geprobeerd ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten