vrijdag 26 juli 2013

MUA ‘Undressed too’ & ‘Heaven on Earth’

Londen is echt een geweldige stad : niet alleen vind ik de geschiedenis erachter interessant, ook de winkels zijn hemels. Vooral de winkels waar ze beautyproducten verkopen (je bent een beautyaddict, of je bent het niet !). Daar kan je immers merken krijgen die je in België niet kan vinden (of je moet ze al online bestellen). De MUA palletten zijn ongetwijfeld HET product die je moet gaan bekijken bij Superdrug. Dus ... dat deed ik ook. Ik wilde de Undressed 1 & 2, aangezien dat ze zowat de perfecte dupes waren voor de Naked paletten van Urban Decay. Toen ik echter thuiskwam, zag ik dat ik het ‘Heaven on Earth’ palet bijhad in plaats van Undressed 1. Ach ja ...

 

Op deze paletten heb ik heel lang gewacht. Ik wilde ze echt heel graag uitproberen omdat ze zo gehyped waren.  De verpakking vind ik alleszins goed : een stevig plastic doosje met daarin de 12 oogschaduwkleuren en een sponsapplicator. De applicator zelf gebruik ik niet echt maar als je op reis gaat, kan het wel handig zijn. De pans bevatten ongeveer zo’n ... g product. 

Het Heaven on Earth palet is echt perfect voor mensen die van nude kleuren houden. Nu denk je : ‘Weer een nude palet ? Er zijn er zoveel op de markt!’. Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar ik denk dat dit palet je echt wel kan bekoren. Niet alleen ziet het paletje er gewoon goed uit, je krijgt een variatie van matte/shimmer/lichte/donkerdere kleuren waardoor je enorm veel combinaties kan maken met je ooglook. Leuk toch ?

 

Het Undressed 2 palet wilde ik echt al een tijdje. Ik heb geen Naked paletten van Urban Decay om ermee te vergelijken maar als ik zo foto’s bekijk op het internet, komt het palet aardig in de buurt. Ook hier krijg je een variatie van lichte en donkerdere kleuren, van bruinere tot wat koelere tinten.  

Beide paletjes lijken misschien heel erg op elkaar, maar er zitten toch andere tinten in die je bij het andere niet kan terugvinden.

 

Natuurlijk moet ik je wat swatches laten zien om de pigmentatie te tonen. Zet je schrap !

Heaven on Earth : bovenste rij

Heaven on Earth : onderste rij
 
Undressed Too : bovenste rij

Undressed Too : onderste rij 

Ik vind het echt prachtige paletten. Ze zijn het perfecte formaat om mee te nemen op reis en de pigmentatie is schitterend. De prijs-kwaliteitsverhouding is er dus naar ! Ben je dus een keertje in Londen ? Aarzel dan niet om Superdrug binnen te gaan. Als je niet zo van nude kleuren houdt : MUA heeft ook paletten met heel wat kleurtjes, misschien vind je daar je ding wel ! 

De MUA paletten kan je vinden bij Superdrug (of online op de MUA website!) voor £4 per stuk. 

Welk palet wil jij nog in je bezit ?

Stay gorgeous!  

Anke

0 reacties:

Een reactie posten