woensdag 31 juli 2013

Sleek Paletten ‘Storm’ & ‘Oh So Special’

Sleek paletten zijn een van mijn favoriete oogschaduwpaletten : goedkoop én de pigmentatie is geweldig. Omdat Sleek niet in de Belgische winkels te koop is, moet je al online bestellen ... OF naar het buitenland gaan! In Londen kon ik het niet laten om eens bij Sleek te gaan kijken. Ik wilde oorspronkelijk het Face Contour Kitje, maar deze was helemaal uitverkocht. De Sleek paletten waren er nog wel in overvloed. Ik had er 2 op mijn verlanglijstje staan : Storm en Oh so Special.

 

Gelukkig waren deze 2 paletten wel te koop. Had ik gekunnen, dan had ik ALLE paletten mee naar huis genomen (maar nu heb ik het bescheiden gehouden, haha!). Sleek heeft zijn naam eer aangedaan als het om verpakking draait, deze is namelijk ook heel sleek : zwart met in blinkende letters ‘Sleek’. Ze stapelen ook makkelijk in deze platte vorm, wat plaats bespaart in je make-up collectie. Het palet bevat zo’n 10 oogschaduws. Elke pan bevat zo’n 1,1 g product.
 
 

Oh So Special is een wat neutraler in vergelijking met de Storm-versie. Mooie kleurtjes zoals koraal, goud en paars/roze vullen het palet. Het doet me een beetje denken aan zachte lentekleuren. Nu begrijp ik waarom het palet zo populair is want een look voor alle dagen, kan je hier zeker uit maken.

 

Storm is dan weer zo goed als het tegengestelde van ‘Oh so Special’: donker, wat meer shimmery en ideaal voor die buitenste ooghoeken donkerder te maken. Deze wilde ik ook al heel lang want goede donkere kleuren, zijn lastig om te vinden. Donkerdere kleuren moeten echt goed gepigmenteerd zijn, anders is het palet waardeloos. Sleek heeft me niet teleurgesteld : kijk naar onderstaande swatches.... WAUW !

Oh so Special - bovenste rij

Oh so Special - onderste rij
 
Storm - bovenste rij

Storm - onderste rij

Deze paletten zijn ietsje duurder dan de MUA paletten waar ik laatst over schreef (klik hier voor het artikel), maar dan nog zijn ze goedkoop. 

Conclusie : Sleek heeft enorm fijne paletten voor een goede prijs. Pigmentatie is meer dan ok en ook de grote van de pans is in orde. De Sleek paletten zijn echt een must als je van oogschaduw houdt. 

De Sleek Oogschaduw paletten kan je vinden bij Superdrug of online voor £7,99 per stuk. 

Welk Sleek palet heb jij in je bezit ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten