vrijdag 23 augustus 2013

Review : Elsève Nutri Gloss Haarmasker


Haarproducten zijn voor mij nodig. Zonder producten zou mijn haar er echt schandalig uitzien. Ik heb grote krullen in mijn haar en bij de minste vochtigheid krijg ik frizz. Ik gebruik amper warmte op mijn haar dus dat scheelt wel, maar een verzorgend masker kan het altijd wel gebruiken. Ik heb altijd al haarmaskers gebruikt met een intense repair formule. Nu ik merk dat mijn haar niet zo heel erg beschadigd meer is (minder stress?), kon ik wel eens een masker gebruiken die de natuurlijke glans wat opkrikt. Ik koos dan ook voor de Elsève Nutri Gloss haarmasker.



De verpakking is een grote roze pot van 300 ml. Doordat je een soort ‘klik’ voelt wanneer je het deksel sluit, weet je dat hij goed toe is. Geen lucht of water kan nu bij het product.    8/10

De geur is een beetje een mix van limoen en andere citrusvruchten. Het zorgt wel voor een energy boost moet ik zeggen. Zeker ’s morgens als je in de douche stapt en dan het masker gebruikt.   8/10

 

De substantie is een dikkere gel dan ik verwacht had. Mijn vorig haarmasker was wat meer naar de lopendere kant, dus dit was een kleine verrassing. Doordat hij iets dikker van structuur is, glibbert hij niet zo heel snel uit je handen (dus geen verspilling van product!). Je kan het goed verdelen over je haar, wat zeker ook een pluspunt is.          8/10

 
De werking viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Het masker belooft me de glans van mijn haar terug te geven en het te herstellen. Ze beloven me 3x maar glans maar dat kan ik gewoon amper geloven. Een beetje glans geven, mocht wel; daarvoor had ik immers het masker gekocht. Maar nee : dat doet het zelfs niet. Zacht is mijn haar wel dus dat puntje van hun belofte klopt wel.            4/10

Besluit : 6/10
De geur en het kliksysteem hebben de punten wat opgetrokken. Het masker geeft je alleen zacht haar, geen glans bij mij te bespeuren (is mijn haar moeilijk?). Jammer want ik had er toch hoge verwachtingen van.
 
Het Elsève Nutri-Gloss Haarmasker kan je o.a. bij Kruidvat vinden voor €6,75.
 
Heb jij dit haarmasker al eens geprobeerd?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten