vrijdag 13 september 2013

China Glaze 'Too Yacht to Handle'

Velen vroegen waar de swatch bleef van het nagellakje dat ik in mijn unboxing liet zien. Your wish is my command ! Vandaag krijgen jullie ‘em van mij. Ik bestelde ‘em bij Boozyshop,ik vond het een ontzettend mooi kleurtje! China Glaze is helemaal geen slecht nagellakmerk, integendeel. Ik wilde dus nog wel een paar lakjes van dit merk in mijn collectie. Ik zocht de site wat rond en Too Yacht to Handle belandde in mijn winkelmandje.

 

Dit was volgens mij dé kleur van de zomer 2013 : een soort pistache groen met een creamy finish. Ik had al wel zo’n soort kleur, maar toch net niet dat. Ik ben ontzettend blij dat ik deze besteld heb ! À propos : deze kleur kwam van de Sunsational collectie.
 
 

Wat is 'ie fel ! Zeker als je wat gebruind bent, spat deze kleur echt van je nagels af. Voor een mooie kleur zoals in het flesje zijn 3 laagjes toch zeker noodzakelijk. Lakken doet hij zeker niet slecht, blijven zitten ook niet.
 
 

Welke kleur wil jij nog van China Glaze ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten