zaterdag 9 november 2013

Bourjois 'Gold is Back!' Collectie

Het is november dus we mogen beginnen aftellen naar de feestdagen. Gezelligheid, je mooi opmaken en examens, haha ! Als ik aan feestdagen denk, denk ik aan goud en glitter. Bourjois kon volgens mij mijn gedachten lezen, want zij komen uit met de Gold is Back collectie. En welke kleur staatn daar centraal ? Juist : goud. Ik mocht 3 nagellakjes uittesten.

 

 In totaal zitten er 5 nagellakjes in deze collectie : 2 gewone kleuren en 3 prachtige glitters. Ik kreeg de kleuren 29 Monster Blood, 30 Ghost Lovers en 33 Enchanting Potion om uit te testen.
 
29 Monster Blood : diep zwart monsterbloed doordrenkt met fijn gouden parelmoer, dat het mysterieuze van deze kleur versterkt.
 
30 Ghost Lovers : een transparante basecoat met fijn gouden parelmoer, voor een weerschijnende en verrassende kleur met metallic reflecties, klaar om je nagels te laten spoken.
 
33 Enchanting Potion : een wonderdrankje met als belangrijkste ingrediƫnt : gouden lovertjes in een hoge concentratien, om er zeker van te zijn dat de magie werkt ...

 
Geloof mij : toen ik deze nagellakken op had, voelde ik me zo ready voor de aankomende feestdagen !
 
Ghost Lovers - Enchanting Potion
 
Ghost Lovers is inderdaad een transparante nagellak. Op de foto heb ik 2 laagjes op. Wat er wel heel goed doorkomt, is de gouden shine. Persoonlijk vind ik het mooier om er een glitter overaan te brengen, wat ik dus ook gedaan heb met Enchanting potion. Deze is echt een prachtige glitter. Het enige kleine nadeel is dat hij niet egaal uitspreid op de nagel waardoor je op sommige plaatsen wat meer glitter hebt dan op anderen.


Monster Blood
 
Monster Blood vind ik echt een hele mooie kleur. Ik draag op zich al niet zo heel vaak zwart, maar deze nagellak heeft me toch van gedacht doen veranderen. Het staat zo chic en elegant !
 
De nagellakken van Bourjois dekken heel erg goed, dankzij het speciale brede borsteltje. Over de droogtijd heb ik ook helemaal niet te klagen : in een mum van tijd waren mijn nagels droog, wat zeker een pluspunt is.
 
De Bourjois 'Gold is Back' collectie is vanaf deze maand te vinden bij o.a. Kruidvat. De nagellakjes kosten €8,49 per stuk.
 
Welke wil jij graag in je collectie ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke
 



0 reacties:

Een reactie posten