maandag 4 november 2013

Garnier Hydra Match Dagcrème (Gemengde tot Vette Huid)

Ik gebruik al jaren Nivea als mijn gezichtsverzorging. Je kan het gewoon bij de drogisterij kopen, geen hele dure producten voor mij. Op zich heeft mijn huid niet zo heel veel nodig maar een beetje verzorging mag wel. In mijn Opgemaakt-filmpje heb je wel kunnen zien dat mijn dagcrème onlangs opging. Ik had al een nieuwe dagccrème klaarstaan om te gebruiken : Garnier Hydra Match dagcrème. Ik heb 'em nu ongeveer een dikke 2 maanden gebruikt, dus nu kan ik er mijn eerlijke mening over geven !

 

Je hebt waarschijnlijk de reclame op tv (of zelfs als advertentie op YouTube) wel gezien : Garnier heeft verschillende dagcrèmes uitgebracht, voor elk huidtype eentje. Zo claimen ze in te spelen op de noden van de verschillende huidjes. Ik heb een gemengde tot vette huid : een vettige T-zone maar droge wangen. Ik heb dus niet meer vettigheid nodig op mijn gezicht.
 
Wat me meteen opviel bij het aanbrengen : de textuur van de crème is zo heerlijk licht ! Natuurlijk is deze versie van dagcrème gemaakt op gelbasis, zodat het mijn huid niet nog vettiger maakt. Hij trekt ook heel snel in, wat ik super fijn vind ! Bij andere crèmes moet ik wel even wachten tot alles is weggetrokken, deze doet dat binnen de 5 minuten.

 
Doet hij nu wat hij belooft ? Hydrateren doet hij goed, helemaal matteren doet hij niet. Ik had toch gehoopt dat ik een dag van acht uur zou doorkomen zonder te glimmen. Helaas, glans is er wel te bespeuren. Wel moet ik zeggen dat het beginnen-glimmen langer op zich laat wachten. Daar ben ik dan wel heel blij mee !
 
 
Ik kan wel zeggen dat dit een geslaagd product is : hydrateren doet hij goed, de glans wordt niet helemaal weggewerkt maar het glimmen blijft toch een hele goede tijd uit. Top !
 
De Garnier dagcrèmes zijn te vinden in 4 verschillende soorten, voor elk huidtype eentje. Ze kosten €4,49 per stuk.
 
Welke dagcrème is jouw favoriet ?
 
Stay gorgeous!
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten