donderdag 12 december 2013

Filmpje : Tattoo

Zoals jullie in deze update konden lezen, heb ik een tattoo laten zetten. Ik had er al eens een artikeltje over geschreven over hoe graag ik er eentje wilde. Ik heb uiteindelijk de moed gevonden om 2 jaar later er ook eentje te laten zetten.

Ik weet dat niet iedereen tattoo gezind is, dus deze video is als extraatje deze week. Je hoeft 'em helemaal niet te bekijken als je niet wilt. Diegene die wel geïnteresseerd zijn in de procedure van een tattoo te laten zetten, de pijn en de betekenis : kijk gerust verder !






Ben jij tattoo-gezind ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik wil er ook graag eentje. Heb al een schets gemaakt van wat ik wil, maar blijf twijfelen. Mijn vriend ziet het ook niet zo graag, maarjah... heb wel al eens een ontwerp mogen maken voor iemand anders. Mijn werk staat nu eeuwig op haar poep :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wauw, dan kan je vast héél goed tekenen ! :D

    BeantwoordenVerwijderen