zaterdag 22 februari 2014

Sally Hansen 'Ivory Coat' & 'Midnight in NY'

Sally Hansen : veel over gehoord had, nog nooit een flesje gekocht. Nochtans is dit merk in Amerika een van de populairsten (Essie en OPI niet vergeten). Sally Hansen is uitgekomen met zijn vernieuwde kleurtjes (lees hier mijn Beautynieuws erover) en ik mocht er 2 uittesten : Ivory Coat & Midnight in NY.


De flesjes zijn groter dan de gewone nagellakpotjes die ik al gehad heb. Ze liggen goed in de hand. Per flesje krijg je zo'n 14,7 ml, wat heel dicht in de buurt van de inhoud van een OPI-flesje komt.


Midnight in NY is een zwarte kleurt met multicolored glittertjes in : geel, blauw, paars, etc. Het maakt een gewone zwarte nagellak opeens een stuk interessanter. Ik heb dan ook al veel complimentjes gekregen over deze nagellak toen ik 'em ophad.


Ivory Coat is een witte kleur met parelmoer. De dekking is er niet echt, het is echt voor het parelmoereffect dat je het moet doen. Het is niet helemaal mijn ding maar het is zeker wel een aanrader voor mensen die van dit effect houden.


Beiden lakken ze enorm goed en snel ! Het brede borsteltje zit daar wel voor iets tussen. Over de droogtijd ben ik ook zeker tevreden.

Conclusie ? Ik heb een hele goede allereerste indruk van het merk Sally Hansen gehad ! Ze lakken fijn en drogen snel, wat voor mij het meeste telt.

De Sally Hansen nagellak kan je vinden bij Planet Parfum voor €13,99 per flesje.

Wat is jouw favoriete kleur ?

Stay gorgeous !

Anke


0 reacties:

Een reactie posten