woensdag 23 april 2014

Catrice Smoothing Lip Polishes

Toen ik het persbericht van de toevoegingen aan het assortiment van Catrice onder ogen kreeg, was er 1 soort product dat me direct opviel : de Smoothing Lip Polishes. Ik wist niet waaraan ik me moest verwachten : wat soort product zou het zijn ? Ik stond dan ook te popelen toen het assortiment in 'ons' Kruidvat vernieuwd werd en kon er 2 meenemen.


De kleuren die ik meenam, waren Rose-Wood if she could en Strawberry's Secret. In totaal zijn er zo'n 6 kleuren waartussen je kan kiezen, van lichte tot fellere kleuren.

De mooie zwarte verpakking met gekleurde decoratie sprak me meteen aan. Op het dop zie je duidelijk de kleur van het product terug, wat handig is als je een bepaald kleurtje tussen je andere lipproducten moet vinden. 



De geur viel me meteen op wanneer ik het product opende. Het is een mengeling van een zoetige fruitige geur, gemengd met iets chemisch. Het stoort mij niet echt maar houdt dit in je achterhoofd als je daar toch gevoelig voor bent. De textuur is iets heel aparts : eerst lijkt het enorm waterig maar eenmaal je het op je lippen aanbrengt, droogt het als het ware op en stained het je lippen. Een hapje eten overleeft 'ie net niet dus een beetje bijwerken is wel noodzakelijk. 

Rose-Wood if she could - Strawberry's Secret


Rose-Wood if she could

Strawberry's Secret

Rose-Wood if she could is het naturelste kleurtje wat er tussenzit. Het is een typisch 'my lips but better' kleurtje. HĂ©lemaal naturel is hij niet, er zitten van die leuke gouden glittertjes in die niet onmiddellijk opvallen.

Strawberry's Secret leek (aan de verpakking te zien) een oranje tint maar het was een hele verrassing toen ik deze op mijn lippen deed. Het is een soort zoet-roze kleurtje, precies zoals een aardbei. Deze vind ik ietsje minder fijn : hij brengt bij mij niet echt egaal aan, wat ik wel jammer vind. Ondanks dat ene minpuntje is dit mijn lievelingskleurtje van de twee.

Ik ben best wel onder de indruk van deze Smoothing Lip Polishes van Catrice.  Ze blijven goed zitten, zijn verkrijgbaar in 6 prachtige kleurtjes en zijn helemaal niet duur. Een budgettopper dus !

De Catrice Smoothing Lip Polishes kan je vinden bij Kruidvat voor €4,99 per stuk.

Welke kleur heb jij al in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten