woensdag 16 april 2014

MUA Ever After Matte Palette

MUA komt naar Belgiƫ dus ik kan met veel plezier schrijven over dit palette aangezien jullie er ook aan kunnen geraken ! Dit palette kocht ik in Londen 2 maanden geleden. Naast de bekende Undressed & Undressed Too palettes, lag dit palette : het Ever After Matte palette. Matte kleuren zijn niet altijd makkelijk om te vinden, de meeste oogschaduwdoosjes hebben misschien 1 of 2 matte kleurtjes en that's it ? Een goede toevoeging dus aan mijn collectie, vond ik.


Het palette bevat 10 matte kleuren, koele kleuren afwisselend met wat warmere kleuren. Zelfs de highlighters zijn mat! Daarvoor alleen al is dit palette een goede aanwinst. De poeders voelen vrij zacht aan waardoor je wel een beetje fall-out kan krijgen.

Bovenste rij

Onderste rij

De pigmentatie is op zich niet verkeerd zoals je aan de bovenstaande swatches kan zien. Wanneer je ze aanbrengt op je oog, dan moet je toch echt wel oppassen : wat een kleurafgave !  Ik had het matte palette gekocht om wat kleurtjes te hebben om in mijn crease te gebruiken. Daar zal dit perfect voor zijn. 




Is dit palette een aanrader ? Zeker en vast ! Matte kleuren kun je nooit teveel hebben. Ze zijn extreem goed gepigmenteerd, je hebt een afwisseling van koele en warme kleuren, ... Een palette dat perfect in je stash kan thuishoren !

Het MUA Ever After Matte palette kan je terugvinden bij Kruidvat voor €5,99.

Ga jij dit palette aanschaffen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten