zondag 27 april 2014

Sleek Vintage Romance Palette

Sleek is echt een van mijn favoriete merken (en mag naar mijn idee buiten MUA ook wel naar Belgiƫ komen!). De kwaliteit van dit merk is gewoon super en dat voor een fijn prijsje. Ik ben al een tijdje heel erge fan de paletten en heb er dan ook verschillende in mijn collectie. Toen ik in februari naar Londen ging, was er net een nieuw palette uitgekomen : het Vintage Romance palette, vol met tinten van mijn lievelingskleur: paars. Het zal je dan ook niet verbazen dat dit pareltje onmiddellijk in mijn mandje belandde.


De zwarte verpakking van Sleek is ons allemaal wel bekend. Stapelt makkelijk ! Qua formaat spiegel heb ik ook niet te klagen. Het palette bevat zo' n 12 kleuren. Er zitten verschillende tinten van paars in : van de naar-de-rozige-kant tot blauw-paars. Om deze kleuren te combineren, vind je ook wat neutralere tinten erin terug zoals goud en een bruine kleur. Iets meer afwisseling in finish zou wel gemogen hebben, ze bevatten bijna allemaal een shimmertje.



De pigmentatie is, zoals bij alle andere Sleek paletten die ik al getest heb, schitterend. Bij een aantal kleuren heb ik wel het gevoel dat ze wat afbrokkelen dus voorzichtig zijn, is de boodschap!

Bovenste rij

Onderste rij


Ik vind dit palette zeker een aanrader. Nu de zon volop schijnt, mogen de ietwat fellere kleurtjes weer uit de kast gehaald worden. Dit palette is niet over de top, je kan er geweldige (ook draagbare) ooglooks mee maken.

Het Sleek Vintage Romance palette kan je o.a. bestellen bij The Make-Up Spot voor €9,99.

Wat vind jij van dit palette : een must-have ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Dit lijkt me een heel fijn palette. Mijn nieuwste Sleek is de Showstoppers die je nu ook kunt winnen op mn blog:)

    BeantwoordenVerwijderen