vrijdag 4 juli 2014

New hair !

Bye bye blond, hello brunette ! Jep, het werd tijd voor een 'kleine' verandering. Ik loop echt al meer dan 12 jaar met hetzelfde kapsel rond en ik vond het dringend tijd dat er eens iets aan veranderd moest worden. Vorig jaar heb ik mijn haar in het ombré laten zetten en dat vond ik al een heel experiment. Mijn haar helemaal in een ander kleurtje zetten, was natuurlijk enorm spannend. Moet je nagaan : van al 12 jaar gewoon puntjes bijknippen met verder highlights erin naar nu een hele switch van haarkleur. Benieuwd naar het resultaat ?



Here it is ! Ik heb er ineens ook een stukje van laten afknippen, mijn uiteinden waren echt DOOD. Omdat het de eerste keer is dat ik zo donker ga, heeft de kapper mijn kleuring gedaan met een spoeling. Dit wil zeggen dat de kleuring semi-permanent is zodat, als het mij toch niet zo zou bevallen, het stilletjes aan verdwijnt na een aantal wasbeurten.

'Waarom in godsnaam?' hoor ik je al denken. Wel, ik vond het tijd voor wat anders. Dit jaar heb ik mijn bachelor in Biomedische Wetenschappen afgerond. Een heel hoofdstuk waar ik met  veel plezier naar terugkijk. De afgelopen 3 jaar zijn voorbij gevlogen. Volgend jaar begin ik aan mijn master, wat betekent dat ik een nieuw hoofdstuk begin. New chapter, time for change.

Ik vind het echt tof! Het is wel even wennen, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. In filmpjes zal het meteen ook een heel ander beeld geven. Ik ben zeker dat ik volgende keer de permanente kleur er ga laten opzetten.

Met dit allemaal gezegd zijnde : vanaf nu ga ik door het leven als een brunette !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten