zondag 24 augustus 2014

Catrice Prime & Fine Oogschaduwbasis

Om je oogschaduw een hele dag mooi te laten zitten, heb je een oogschaduwbasis nodig. Ik heb van mezelf al hele vettige oogleden en een heilige graal heb ik nog nooit gevonden. Ik heb al vanalles geprobeerd : Maybelline Color Tattoo's, MAC Paint Pots, ... Niks helpt om mijn oogschaduw crease-vrij te houden. Catrice heeft al een hele tijd een oogschaduwbasis in zijn assortiment zitten en ik moest mezelf eraan herinneren dat ik hem moest kopen. Het is uiteindelijk uit mijn gedacht gegaan maar onlangs zag ik hem liggen en besloot 'em toch maar mee te brengen om uit te proberen. Wie weet was dit wel het product waar ik al jaren op zat te wachten ...


De oogschaduwbasis zit in een rond potje. Werkt niet zo heel erg hygiënisch aangezien je telkens met je vinger erin moet. Het een soort huidskleur die versmelt met je eigen kleur op je oogleden. Heb je een beetje verkleuring op je ogen, dan zorgt deze ervoor dat alles egaal wordt.


Wat me direct opviel wanneer ik 'em wilde aanbrengen, was de textuur : glad aanvoelend, bijna synthetisch ? Helemaal niet creamy zoals ik eigenlijk verwachtte. Door deze textuur bracht hij ook niet helemaal egaal aan, het hoopte op bepaalde plaatsen op.


Was hij nu mijn holy grail ? Nee, spijtig genoeg niet. Na nog geen uurtje begon mijn oogschaduw al te creasen... Damn, een uur ! Zo snel had ik het ook niet verwacht. Komt het door de vreemde textuur of door de ingrediënten die erin zitten, ik heb geen idee maar dit is wel een record. Voor mensen met 'normale' oogleden (en dat zullen er veel onder jullie zijn) zal deze oogschaduwbasis wel werken. Mijn zoektocht gaat dus gewoon door...

De Catrice Prime & Fine Oogschaduwbasis kan je vinden bij Kruidvat voor €3,99.

Welke oogschaduwbasis is jouw favoriet ?

Stay gorgeous !

Anke

6 opmerkingen:

  1. Mijn oogschaduwbasis is van bobbi brown en echt een aanrader! Ik heb hen zelf gekocht in de estee lauder outlet winkel in geel en daar was hij echt maar 4 euro :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is daar een outlet ? ö En ik was vanmiddag nog in Geel --' Snel nog maar is terug dan ! Dank je wel voor de tip, kan ik daar eens lekker rondneuzen :D

      Verwijderen
  2. Ja bij de estee lauder fabriek, het enige minpuntje is dat je een uitnodiging moet krijgen om er binnen te geraken, die krijg je via iemand die daar werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik dacht dat daar al een addertje onder het gras was :p Misschien moet ik daar maar eens gaan solliciteren ofzo ;)

      Verwijderen
  3. Slechtste primer ooit, ik krijg hem maar niet egaal aangebracht! Hij is brokkelig en doet men ogen nog meer creasen dan zonder het te gebruiken -.-' Zucht !

    BeantwoordenVerwijderen