maandag 11 augustus 2014

Olaz Total Effects CC Cream + winactie ! [GESLOTEN]

Ik ben verzot op make-up, ik kan er mij uren mee bezig houden. Mijn mama was vroeger er ook helemaal weg van (dus je moet niet ver zoeken vanwaar ik die interesse heb). Nadat ze trouwde en kinderen kreeg, had ze minder tijd om ’s morgens met make-up bezig te zijn. Een goede dagcrème gebruikt ze wel maar daar bleef het ook bij. Totdat ze van het PR-bureau van Olaz een moederdagscadeautje kreeg : de Olaz CC Cream. Ik vroeg haar om het een tijdje te gebruiken om te zien wat ze ervan vond. Vandaag lezen jullie haar bevindingen.


‘De verpakking is heel handig om mee te werken want het heeft een pompje. Een pompje is meer dan voldoende om je hele gezicht mee te bedekken, het mag zelfs wat minder zijn. Wat misschien wel een opmerking is, is dat het pompje tegen het plastic dekseltje aanzit, waardoor het kapje nogal een knoeiboel wordt als er een restje CC Cream in het pompje blijft zitten. In zo’n flesje zit 50ml. Verder zit er ook een SPF van 15, wat volgens Anke goed is.’

Zoals je ziet, werd dit potje al goed gebruikt

‘Qua substantie is hij niet te lopend maar ook zeker niet te dik aangezien hij goed uitsmeert op mijn huid. Een geur is er niet dus daar kan ik geen last van hebben. Ik heb van mezelf een gecombineerde huid : droge wangen maar mijn T-zone (voorhoofd, neus, kin) kan wel vet worden. Nochtans ga ik niet glanzen gedurende de dag met deze CC Cream. Wel een aanrader dus op dat vlak !’

‘Een CC Cream is om de kleur te corrigeren in je huid. Net zoals mijn dochter heb ik ook rode wangen maar deze heb ik niet helemaal weg kunnen krijgen. Voor de rest krijgt mijn huid een gezonde gloed en zie ik er frisser uit. Ik word dan wel 48 dit jaar, echte rimpels heb ik nog niet (dankzij goede genen?). Soms heb ik wel wat lachrimpeltjes maar gelukkig hoopt het product zich daar niet op.  Al bij al vind ik dit een goed product.’


Zoals je ziet, is mijn mama heel enthousiast over deze CC Cream. Ze gebruikt dan niet heel veel make-up maar deze CC Cream van Olaz kon haar wel bekoren. Omdat ik toch ook een van jullie mama’s wil gelukkig maken en de kans wil geven om er eentje uit te proberen, geef ik een Olaz CC Cream weg. Wat moet je ervoor doen ? Schrijf in een reactie waarom je mama het verdient om deze CC Cream te winnen (+ vertel me er ook even bij welke huidskleur je mama heeft (light/medium/dark)). Deze winactie duurt tot 25 augustus . Daarna maak ik de winnaar bekend !

Veel succes !

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Mijn moeder verdient deze CC cream in de kleur light. Mijn moeder heeft nooit veel make-up gedragen, maar soms krijgt ze make-up van mij wat ik niet meer gebruik. Ondertussen vindt ze het steeds leuker, maar ze weet nog niet wat ze moet aanschaffen. De foundation die ze nu gebruikt bijvoorbeeld vond ik verschrikkelijk, maar zij weet niet beter dus zij gebruikt hem gewoon. Ik wil mijn moeder laten zien dat er ook fijne producten te verkrijgen zijn.
    Liefs, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo grappig dat ik mijn mama moet uitleggen welk product voor wat dient, ze zit me ook altujd aan te staren als ik me opmaak :) Omdat mijn mama echt geen geld kan uitgeven aan make up en altijd goedkope dingen koopt omdat ze denkt aan anderen,vind ik dat zij deze cc cream verdient. Zo wordt haar stash toch wat aangevuld en dan ook nog eens met een goed product!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen