vrijdag 3 oktober 2014

Catrice Luxury Lacquers

Ik stond te springen toen ik zag wat Catrice ging uitbrengen : de Luxury Lacquers, alsof edelstenen je nagels bedekten. Ik kon dan ook niet wachten totdat ze in de winkels zouden liggen. Na mijn herexamen ben ik mijn vaste Kruidvat binnengelopen en heb ze daar gevonden, in hun volle glorie. Vandaag lezen jullie wat ik ervan vond !


De flesjes van deze Luxury Lacquers verschillen van de gewone nagellakjes van Catrice doordat ze wat rechthoekiger zijn. Wat zien ze er mooi uit en dan bedoel ik niet alleen het flesje zelf. De inhoud is even mooi : het zijn net edelstenen in een flesje, ze trekken onmiddellijk je aandacht. Ik bracht de kleuren Plum Fiction, Blue Skyfall en Bronze Upon a Time mee.

Blue Skyfall - Bronze Upon a time - Plum Fiction


Aangezien het leek alsof het glitterlakken waren, had ik een beetje schrik voor de dekking. Een glitterlak is redelijk dik en het heeft meer lak dan glitters waardoor je al een aantal lagen moeten aanbrengen, wil je een mooie dekking hebben. Wat bleek ? Ze zijn NIETS vergeleken met glitterlakken.. Het aanbrengen ging super makkelijk en een volledige dekking heb je al door 2 laagjes aan te brengen. De textuur is net een liquid sand effect.

Bronze Upon A Time

Blue Skyfall

Plum Fiction

Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit een beetje afhangt van welke kleur je koopt. De bronze en blauwe kleur houden het door de week goed vol, terwijl de paarse kleur het al na 2 dagen begeeft. En ik bedoel dan niet een paar chips maar echt hele gaten uit m'n nagellak.

Conclusie: ze dekken met 2 laagjes (dat had ik eigenlijk niet verwacht) en ze zijn ontzettend mooi op je nagels. Het is wel een pain in the ass om deze nagellakken van je nagels te krijgen. Maar hey : de voordelen zijn met meer dus ... 

De Catrice Luxury Lacquers kan je vinden bij Kruidvat voor €3,59 per stuk.

Welke is jouw favoriet?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: