woensdag 8 oktober 2014

NYC Smokin' Hot Show Time Mascara

Ik test ongelofelijk veel mascara's uit in de hoop dat er iets tussenzit voor mijn korte wimpers. Mijn wimpers zijn echt de koppigste ooit : kort waardoor geen enkele krul erin wil blijven. Ook missen ze volume. Kortom : een likje mascara maakt wel een verschil maar nu ook niet om ervan achterover te vallen. Mijn Maybelline The Rocket Mascara heeft als eerste en enige mijn wimpers een boost kunnen geven qua lengte en volume en dat is een hele prestatie. Ik hoopte dat er ook nog andere mascara's waren die dat deden. Ik testte de NYC Smokin' Hot Show Time Mascara voor jullie uit.


"Smokin' Hot" is de titel van deze mascara maar het tubetjes spreekt eigenlijk ook voor zich. Knaloranje met zwarte letters, het lijkt wel of het net in het vuur gelegen heeft. Het borsteltje lijkt weinig speciaals maar het is heel geschikt voor mijn kleine ogen. Ze bereiken alle wimpers, dus meer moet dat niet zijn.
 

Het borsteltje doet maar half het werk, de andere helft is voor de formule van de mascara zelf. In tegenstelling tot mijn Maybelline is hij helemaal niet nat wat betekent dat je al snel een 2de laagje kan aanbrengen. Na 1 laagje zie je eigenlijk nog niet echt een verschil, het is pas na een 2de laagje dat je echt de lengte en het volume begint te zien. Deze doet echt wonderen voor mijn wimpers ! Je ziet het meteen op onderstaande foto.



Ik heb opeens lengte ?! Wie had dat gedacht ! Het is natuurlijk niet te vergelijken met nepwimpers maar ik vind dat dit al een hele verbetering is in vergelijking met mijn eigen wimpers. Ook separeert hij mijn wimpers heel mooi en voelen ze helemaal niet hard aan. En wat nog het beste is ? Hij is super budgetproof ! Had het nooit gedacht maar deze is toch wel een grote favoriet !

De NYC Smokin' Hot Show Time Mascara kan je vinden bij Kruidvat voor €1,99.

Wat is jouw favoriete mascara?

Stay gorgeous !

Anke

3 opmerkingen: