maandag 27 oktober 2014

Too Faced Chocolate Bar Palette

Vanaf dat ik wist dat er in Palma de Mallorca een Sephora was, begon mijn wishlist al vorm te krijgen. Ik keek mijn ogen uit in deze winkel-voor-beautyverslaafden, wat wordt dit in België gemist ! Het Too Faced Chocolate Bar palette is enorm populair op dit moment dus ik wist dat ik dit te pakken moest krijgen. Gelukkig vond ik het snel tussen al dat moois.


De metalen verpakking ziet er net uit als een chocolade reep. Ik postte een foto op Instagram en de mama dacht dat ik echt een grote reep chocolade had gekocht. Wat grappig ! Maar het is niet omdat het geen chocolade is, dat het niet ruikt naar chocolade ! Mmm, zalig ! Wat ik toch ook fijn vind : het pallet is plat. Zo kan je het makkelijk meenemen op reis.

Als je aan chocolade denkt, dan denk je aan bruintinten. Helemaal correct! Maar daar houdt het niet bij op, er zitten ook wat meer kleur in het pallet verwerkt. Wat dacht je van een mooie diepe paare kleur ? Of kan een mosgroene kleur je wel bekoren ? Wat het ook zij : het is een heel universeel pallet waar je heel wat plezier mee kan beleven. Smokey eyes, een gewone look voor overdag... Je maakt het met het grootste gemak. Je krijgt een goede mengeling van shimmery en matte kleuren, zo wordt combineren nog leuker.



Wat nu met de pigmentatie ?  Het enige wat ik van Too Faced in mijn bezit heb, is de Shadow Insurance. Verder heb ik met de kwaliteit van Too Faced nog nooit kennis gemaakt. Maar wat is dit een fantastische kennismaking, al zeg ik het zelf ! De oogschaduws zijn enorm zacht maar niet té zodat je geen fall-out krijgt. Je krijgt een grote highlighter, wat ik in andere palletten nog nooit gezien heb, wel een pluspuntje. De pigmentatie is ook schitterend waardoor je maar weinig product op je kwast moet hebben. Ik ben fan ! 


Gilded Ganache - White Chocolate
Salted Caramel - Marzipan - Semi-Sweet
Hazelnut - Creme Brulée - Haute Chocolate


Milk Chocolate - Black Forest Truffle - Triple Fudge
Strawberry Bon Bon - Candied Violet - Amaretto
Cherry Cordial -  Champagne Truffle


De kleuren blenden goed uit en blijven goed zitten. Deze 14 kleuren zijn echt pareltjes en wat is het toch jammer dat België geen Sephora heeft... Gelukkig is Rijsel of Parijs niet zo héél ver weg; dus een klein uitstapje moet kunnen, toch ?



Wat ben ik blij dat ik dit pallet gekocht heb ! Goede pigmentatie, uitstekende kleurkeuze en een strakke verpakking. Meer moet dat niet zijn. Ik snap waarom het zo'n populair pallet is.

De Too Faced Chocolat Bar kan je vinden op Sephora voor €44.

Wat vind jij van de kleurkeuze ?

Stay gorgeous !

Anke

3 opmerkingen: