maandag 24 november 2014

Maybelline Go Extreme Volum' ! Mascara

Ik heb al verschillende mascara's uitgetest maar diegene die nog altijd op mijn nummer 1 staat , is de Maybelline The Rocket mascara. Hij is gewoon zo fijn ! Omdat dat de laatste mascara was van Maybelline die ik gekocht had, was het wel weer eens tijd om een nieuwe van dit merk uit te proberen. Een tijdje geleden kwam Maybelline uit met de Colossal Go Extreme Volume! mascara. Laar ik nu net geen volume hebben waardoor ik de perfecte proefpersoon ben ...



De gele verpakking is typisch Maybelline. Alle Colossol-mascara's kan je herkennen aan deze verpakking. Dat het roze erin verwerkt is, vind ik wel fijn. Lekker girly !

Het borsteltje heeft een typische kogelvorm en is aan de grote kant. Met mijn kleine oogjes moet ik oppassen dat ik niet teveel mascara 'mors' op mijn oogleden. Hij separeert mijn wimpers mooi en geeft me inderdaad wat volume. Verwacht geen wonderen, zo extreme is het ook weer niet (tenzij je van jezelf al heel wat volume hebt, dan wordt dat alleen nog maar versterkt). Wanner je een tweede laagje aanbrengt, zie je het effect beter en komt er ook een beetje lengte bij.


Het nadeel aan dit type borsteltje is dat hij veel mascara oppakt waardoor hij, na een 2de laagje aan te brengen, al snel begint te klonteren en ik spinnenpoten begin te krijgen. Niet zo fijn ! Misschien een geluk dat ik maar korte wimpers heb zodat je het niet echt ziet maar bij iemand met wat langere wimpers zie je het wel degelijk.

Een voordeel van deze mascara? De formule is niet zo nat is als de andere Colossal's van Maybelline die ik al uitgeprobeerd heb waardoor je snel een 2de laagje kan aanbrengen.


Wat een verschil ! Ik vind het een fijne mascara behalve dat hij zo klontert.Hij kan toch net niet tippen aan The Rocket maar hij komt aardig in de buurt.

De Maybelline Colossal Go Extreme Volume! mascara kan je vinden bij de drogisterij voor €13,99.

Heb jij deze al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Het geeft een prachtig effect. Toevallig had ik een mascara nodig en was ik vanochtend in de kruidvat. Deze was wel in de aanbieding maar ik heb een cheap ass essence mascara gekocht

    BeantwoordenVerwijderen