donderdag 8 januari 2015

I don't know about you, but I'm feeling 22 ! [GESLOTEN]

Dat is het liedje dat al een hele tijd door mijn hoofd spookt. Ja, ik word vandaag 22 jaar ! 22 is mijn geluksgetal dus laten we hopen dat dat morgen ook geluk zal brengen bij mijn eerste examen, haha ! Ik kan dus jammer genoeg niet echt vieren vandaag maar dat maak ik meer dan goed na de examens. Maar wie jarig is, trakteert ...

Als jullie me volgen op Instagram, heb je gezien dat ik al een hele tijd geleden deze foto postte :


Jep, je ziet dit goed ! Ik geef deze prachtige set van Real Techniques weg ! Wat moet je hiervoor doen ?

* Volg me op Twitter en tweet het volgende : 'Ik maak kans op een Real Techniques kwastenset bij @AnkePfB want wie jarig is, trakteert! Lees er alles over: http://passion-for-beauty.blogspot.com'

OF

* Like mijn Facebookpagina en laat een reactie achter op de pagina met de vermelding dat je graag zou meedoen aan de winactie.

Een van de twee is dus voldoende om mee te doen aan de winactie. Je kans vergroot natuurlijk als je ze alle 2 volbrengt.

Deze winactie zal duren tot 24 januari om 23:59h. Daarna kies ik mijn winnaar !

Succes !

Stay gorgeous !

Anke

9 opmerkingen:

  1. Ik heb beiden gedaan! Nog veel succes met je examens missy, en nogmaals een gelukkige verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige winactie! Nog eens gefeliciteerd, maar er een super fijne dag van (ondanks de examens)! Ik doe mee aan de winactie en heb beide gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Hopelijk brengt dit getal je echt geluk bij je examen. Veel succes! Ik doe graag mee met de winactie. Ik heb je geliked op facebook en een reactie achtergelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb beide kansen benut en ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes met je examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik doe graag mee. Gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes met je examen. Ik heb getweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toffe winactie! Ik heb beide mogelijkheden gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! Ik doe graag mee aan deze leuke actie en heb het gedeeld op twitter, waar ik je ook volg.
    Liefs ! xx
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie - ik doe graag mee! Op twitter volgde ik je al (melissakeppens) + getweet en heb ook je facebookpagina geliked en bericht achtergelaten. Mijn e-mail is: mellavieee@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen